"דיי אני לא יכולה יותר, אתה הולך להיות הקאפו, תשנה את זה" אליאנה התלוננה כמו ילדה קטנה, היא שילבה את זרועותיה וסירבה לזוז מהמיטה.
"אני יודע שאת לא אוהבת את האירועים האלה אבל אני מבטיח זה יהיה קצר, אני רק צריך לדבר עם מישהו אחד כמה דקות וחוזרים" אמרתי ומשכתי אותה משכיבה לישיבה אבל היא תפסה כל דבר שהגיע ליד שלה שזה הכריות והשמכה וניסתה לברוח מידיי.
"למה להתאמץ ולהתארגן רק בשביל כמה דקות?" רטנה כשהעפתי את השכבת מגן שלה ונשקתי לשפתיה, "כי עם עסקאות גדולות באות הקרבות גדולות" אמרתי והיא גנחה בחוסר רצון אבל קמה על רגליה.
"אבל אני לא לובשת שמלה לוחצת" קראה מהחדר הלבשה, "את יכולה לבוא בפיג׳מה מצידי" החזרתי והתקדמתי לחדר ארונות, היא כבר בהלבשה תחתונה בוחרת מה ללבוש.
הבטן שלה כבר מציצה יותר וזה הדבר הכי יפה שראיתי, היא מזיזה את שערה הבלונדיני לצד אחד מתלבטת מה לקחת, בסוף היא לקחה חצאית ארוכה צמודה בצבע בז׳ וסוודר בטן כחול רויאל.
היא הסתובבה וראתה אותי וחייכה את החיוך המושלם שלה, "האם הרגע התאמת איתי את הבגדים?" שאלתי כי אני שמתי עניבה כחולה בדיוק כמו הסוודר שלה, היא משכה בכתפייה והתקדמה אלי, "אולי" היא סידרה את הצווארון שלי, עלתה על קצות האצבעות ונשקה לשפתיי.
"קדימה אמרת שצריך לצאת" אמרה כשיצאה מהחדר לוקחת איתה זוג נעלי עקב כחולות. היא לא התאפרה, לא הסתירה שום צלקת ולא סידרה את השיער שלה ועדיין האישה הכי יפה באולם נשפים מלא בנשים שהתאצמו שעות להיראות במיטבן.
הפעם כל המשפחה הגיעה, סטפני אבא ואמא נסעו ברכב אחד ואני ואליאנה ברכב אחר. אני ואליאנה ניגשנו לבר לקחת משהו לשתות אבל אבא לקח את סטפני ישר למאפיה הצרפתית.
הם בדרך כלל לא נמצאים ואין להם יותר מידי נציגות אבל הם הגיעו לחופשה ובאו בחודש האחרון כבר כמה פעמים לאירועים האלה, "על מה הם מדברים?" אליאנה שאלה אותי כשנינו בוחנים את פרצופה הלא מרוצה של סטפני כשהגברים מדברים מעל ראשה.
"אני מאוד מקווה שהוא לא מנסה לחתן אותה" סיננתי והנחתי את הכוס הריקה שלי על הדלפק, אני צריך לדבר עם אוסקר, הבן של קאפו צרפת, אבל בגלל שהם שם זה יכול להיות או הצלחה או כישלון.
התחלתי ללכת והגברתי את המהירות שלי רק אחרי ששמעתי את צעדיה של אליאנה אחריי, "לוקה, טוב לראות אותך שוב" אוסקר אמר כשקלט אותי ולחץ את ידי בחיוך, לחצתי את ידו והסתכלתי לאחור לחפש את אליאנה שעמדה ממש מאחוריי.
"אוסקר, זאת אשתי אליאנה. אהובה, זה אוסקר" הצגתי את שניהם, הוא לחץ את ידה באופן מוכבד בזמן שהאבות שלנו דיברו כנראה על סטפני. "סטפ רוצה ללכת עם אליאנה לשתות משהו?" שאלתי ועיניה נדלקו בהקלה, שתיהן הלכו חזרה לבר וככה יכולתי לדבר עם הגברים לבד.
YOU ARE READING
אהובה
Romance"סליחה תחזור על זה" ביקשתי מאחד המארגנים "בעוד דקה הדלת תיפתח ואת תכנסי עם הורייך הם יגישו אותך לבעלך לעתיד ואז הם יחזרו למקומם" הסביר והנהנתי בחשש, אימי ואבי הגיעו "אל תהרסי את זה אליאנה" זה הדבר הראשון שאמר לי בשבועיים שלא התראינו, אנחנו בחתונה של...