Evet saygıdeğer çileli bunu okuyanlar uzun bir aradan sonra sahalardarım. Neyse onu bunu boşverinde az önce bu ses ne ya diye balkona çıktım. Baktım hemen alt taraftaki komşular aile içi kavga ediyor. Tanımıyorum komşuları ama bayağa getto life felsefesini benimsemişler belli. Gecenin bu saatinde son ses müzik dinleyip birbirlerine bir şey fırlatıp bağırışıyorlar. Tabi ailenin küçük fertleri kendilerini dışarı atmış biri çekirdek çitliyor biri çaktırmadan cügarasını yakmış içeriyi izliyolar. Biz de annemle noluyo yav diye akşamdan kalan çekirdekleri alıp balkonda yerimizi aldık. Gördük ki bunu yapan sadece biz değiliz karşı komşumuz adını unuttum ama çocukluk arkadaşım olan Aykut'un babası BİM'in tescilli iç çamaşırı markası komfırtıbılfemiliy marka atletiyle bu nedir kardeşim bi karpuz yedirmediniz diye bağırıyor. Ardından kavganın sürdüğü evden çıkan hanım kişisi "bıktım be sizle mi uğraşcam diye yola koyuldu ve cügara içen çocuğa "lan Uğur telefonumu getir diye çığırdı sonra yürümeye başladı tam gözden kaybolurken 3-5 tane köpek sesi geldi. Kadının gözden kaybolduğu yerden, bir kadın arkasında köpeklerle koşuyor aman tanrım. Dedim herhalde köpeklere yedirtecek aile bireylerini sonra hızlanan hanım kişisini görünce köpeklerin onu kovaladığını anladım. Yazık lan kadın bi' şekil yapıp evi terk etmişti ama köpek saldırısıyla eve geri döndü. Bu da az önce yaşadığım bi' olay. Mahalle mahalle değil şey sanki anasını satayım. Şeyin tam olarak ne olduğunu betimleyemedim. Texas olabilir.
Monteyn.
Mahalleden yaz kareleriyle sundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyi Denemeydi Dostum.
HumorEğer bunu okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Şaka lan şaka nereye okuyun işte. Buraya dikkat çeken bir şeyler yazmam gerektiğini söylediler. Yeterince dikkat çekti sanırım. Çekmedi mi? Bir gün çeker, her şey geçer.