Bozuk.

1.6K 184 13
                                    

Merhabalar saygıdeğer beni takip eden ve severek okuyan süpersonik insanlar. Beni takip etmeyen ve severek okumayanlara da merhaba ama onlara biraz bozuğum. Tıpkı biraz sonra size anlatacağım restoranta bozuk olduğum gibi bozuğum.

Bir arkadaşımla iddaya girdik ve iddayı ben kazandım. İddayı kaybeden kazananı pahalı bi' restorana götürüp istediğini yedirip içirecekti. Neyse gittik restoranta, restoranın adı verip de rencide etmek istemiyorum. Velhasıl ben en afillilerinden yemekleri söyledim. Hoop yemekler geliyor. Allah sizi inandırsın bir tabak getiriyorlar tabak tabak değil bilardo masası anasını satayım, böyle bir tabak yok. Kocaman. 58 dönüm tarla adeta. Ufuktan tabağın yaklaştığını görünce zannediyorsun koca deveyi pişirip getiriyorlar ama masa tabağa yaklaşınca bi bakıyorsun kahve fincanı kadar et, kenarına da sosla çizilmiş 9 parçalık şerit var. Tabağın %96'sı boş. Ben böyle ibnelik görmedim hayatımda. Bir de boş tabak için hesap getiriyorlar. Ulan yemeği bile arkadaş parmağıyla gösterdi bak şurada diye, o devasa boşlukta yemeği bulamadım ben ne hesabı derken yemeği ırmarlayacak olan arkadaş hesaba bakıp "Bende bu kadar para yok olm" dedi. Mecbur bölüştük hesabı. Yazıklar olsun. Bari tabağı verselerdi eve götürürdüm. Ulan yine hikayeyi bi' yere bağlayamadım. Hepinize bozuğum.

Monteyn

Bozuk bir şekilde sundu.

NP= Mustafa Mustafa Don't Worry Mustafa.

İnstagram\gozluklubeyefendi
Snapchat\edvirdnorton

Takipte ve esen kalın.

İyi Denemeydi Dostum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin