Merhabalarca arkadaşlar uzun zamandan sonra sizinleyim. Malumunuz bugün bayram. Küçüklerimin ellerinden büyüklerimin gözlerinden falan öpmeyeceğim. Kusura bakmayın. Ben öyle öpüşmeye biraz karşıyım. Geçen bayramda tahriş olmuştu cildim o yüzden. Hem "nerde o eski bayramlar" çok şey değişti, önce mendiller kalktı, sonra harçlıklar azaldı, daha sonra tatlılar değişti, en son bayram ziyareti yerini bayram tatili aldı ama şu öpüşme işi bi' değişmedi. Yetkililerin bu olayı değiştirmesi lazım. 4 yıldır görmediğim ve artık sadece teoride tanıdığım, pratikte tanınmaz hale gelmiş bi' insanı öpüp neden muhabbet açmaya çalışayım ki. Tamam bugün bayram ama bence bu ritüeller gereksiz. Ver paranı git kardeşim napacaksın benim okul durumumu. Biraz atarlanmış gibi oldum ama eminim siz de bu durumdan muzdaripsiniz. Aman tadımız kaçmasın öpelim nolacak altıüstü 1-2 gün diyebilirsiniz arkadaşlar ama çok fazla akrabalarınız varsa o iş öyle olmuyor. Hem akrabalık bana deli saçma geliyor. Akrabalık cinsel yolla bulaşan bi' hastalıktır arkadaşlar. Hem ne demiş Dostoyevski Abimiz "En ahlaksız sevgi akraba sevgisidir çünkü hak edilmemiş bir sevgidir."
Dostoyevski Abimizin boş lafı yok.
Tamam aslında bu kadar atarlanmamın nedeni artık bana el öpünce para vermiyorlar. Özlüyorum be. Normalde bayram günleri NTV'deki borsa durumunu takip ediyordum öyle çılgın param oluyordu. Şimdi cebimde 5 lira 60 kuruş var. Pardon 60 kuruşta yok. 60 kuruşa şu ucuz meyve sularından aldım. Ulan be büyüdük kirlendi dünya. Kimseyi öpmeyeceğim kahrolsun akrabalar!!!
Monteyn.
Kahveli şekerini emerek sundu.
NP: Mezar Turizm - Ne kadar sıkıcı bir sohbetin var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyi Denemeydi Dostum.
UmorismoEğer bunu okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Şaka lan şaka nereye okuyun işte. Buraya dikkat çeken bir şeyler yazmam gerektiğini söylediler. Yeterince dikkat çekti sanırım. Çekmedi mi? Bir gün çeker, her şey geçer.