Şampiyon.

1.6K 221 19
                                    

Merhabayn arkadaşlar şu an bunları otobüsten yazıyorum. Bir yandan yazarken bir yandan omzunun üzerinden bir hanım ablamızın cep telefonunu izliyorum. Gayet entelektüel bir insan gibi kitabımı okuyor ve müzik dinliyordum lakin yanımdaki çocuk telefonda kız arkadaşıyla kavgaya tutuşunca müziği kapatıp onu dinlemek zorunda kaldım. Çocuk son durağa kadar telefonda kavga eder, hep onu dinlerim diye planlamıştım ama çabuk çözüldü sorunları. İki taraf da karşılıklı tavizler verdi, sağduyu devreye sokuldu, "Özür dilerim" ve "Sen de haklısın bebeğim ama ben de haklıyım." gibi sihirli kelimeler havada uçuştu. Olay büyümeden, 2 durak sonra tatlıya bağlandı. Konuyu da tam anlayamadım zaten. Kızın bir arkadaşı çocuğa bi'şey mi demiş, çocuk üstüne mi alınmış, kız da çocuğun üstüne mi gitmiş, gurununu mu ne kırmış gibi bir şey. . Anlamadım.

Baktım çocuk kavgayı kesti, kitabı da çantama koymuşum yapacak bir şeyim kalmadı. Ben de hanım ablamızın cep telefonunu izlemeye koyuldum. Hanım ablamız Candy Crush'ın bi değişik versiyonunu oynuyor ama önceden gördüklerimden değil. Tekno - müzik festivali gibi bir oyun, ekranda durmadan bir şeyler oluyor, her yerden yazılar çıkıyor, ışıklar çıkıyor ardından ördek gibi bi'şey çıkıyor hanım abalamız çok heyecanlanıyor ve ördeğin üstüne hızlıca vurmaya başlıyor. Hanım ablamız oyunu inanılmaz oynuyor. Oyuna hakimiyetini anlatmaya benim kelimelerim yetmez. En son misafirliğe gelen çocuğa "Bu son elin, yanarsan bana vericeksin bilgisayarı" dedikten sonra gözümün önünde tek seferde hiç ölmeden GTA San Andreas bitirmişti, ağlayacak gibi olmuştum. Öyle hissediyorum.

Gideceğimiz yere varmadan bir durak önce falan, oyun çığırından çıktı. Takip etmesi inanılmaz zor. Hanım ablamız dışarıdan bakıldığında çok sakin ama oyunda destan yazıyor. Parmaklarının hareketlerini takip etmekte zorlanıyorum, aşırı heyecanlı, oyunda bir şeyler oluyor, hanım ablamız aniden ölebilir. En yakınınımda elinde şu şişesi olan teyzeyi belirledim, kadın aşırı efordan aniden bayılırsa müdahale edeceğim.

Son bir çılgınlıkla fantastik bir kombo yaparak bütün taşları patlatıyor ve ekran şenlik yerine dönüyor. Ekranda "Seviye Tamamlandı" "Yeni yüksek skor" yazısı çıkıyor. Süper sevinçliyim, çıldırmak üzereyim. Hanım ablamız mutluluğunu tam olarak yaşayamıyor, sevincini dizginliyor ama yüzünde YGS-LYS  1. olduktan sonra "Çok çalışmadım yaa." diyen öğrenci ifadesi var. Bir şekilde başarısına şahit olduğumu, kendisiyle gurur duyduğumu, şimdiye kadar böyle bir şey görmediğimi söylemek istiyorum ama ters bir şey söylerim de Ayazağa otobüsünde beni bıptıslarlar diye demiyorum.

Aramızda bir şampiyon var, kimsenin umrunda değil, herkes kendi dalgasına bakıyor. Bilemiyorum.

Şampiyonlarımıza destek olalım. 

Monteyn

Gururla sundu.

İyi Denemeydi Dostum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin