Merhaba bunu okuyaduran arkadaşlar uzun zamandır buralara bir şey yazmadığımı fark ettim. "Uzun zaman" derken zamanın göreceliği aklıma geldi ama aklınızı bu konuyla bulandırmayacağım.
Bugün değinmek istediğim olay sınav esnasında öğrenci hal ve hareketleri. Yoğun bir sınav haftasından çıktım. Bir çok sınavda bir çok öğrenci gözlemlemiş oldum. Bunu sizinle paylaşmak istiyorum çünkü belki siz de bu hal ve hareketleri sergileyen insanlardan olabilirsiniz ya da çevrenizi benim gibi gözlemlemiş olabilirsiniz. Size yakın gelen hal ve hareketleri yorumlara tükürebilirsiniz.
Beni çok korkutan; sınav esnasında kendi kendine konuşup, tartışan, gülümseyenler. Bir değil iki değil çok var böyle.
Hocaya uzun uzun bakıp kafasını kalemle kaşıyanlar var mesela büyük ihtimalle nasıl kopya çekeceğini düşünüyorlar.
Uzun bir süre, öndekinin ensesine, pencereden dışarıya ya da hocanın ayakkabısına bir süre baktıktan sonra gelen tuhaf bir ilhamla, birden kağıda saldırıp yazmaya başlayanlar var. Bu arkadaşlar da büyük ihtimal sıvan kağıdı boş kalmasın diye sorunun aynısını cevaba yazıyor bu esnada.
İki el gereken durumlarda mesela çantadan bi'şey çıkartmak gibi, kalemi Rambo'nun bıçağını ağzında taşıdığı şekilde ağzına alanlar var ki bunlar çok efektif insanlar.
Sınav sonuna kadar kafa kaldırmadan aralıksız yazan, ya çok çalışkan, ya da inanılmaz yaratıcılık ve hayalgücüne sahip kişiler var. Sınıfın %15'lik kesimi böyle.
Kızlarda, bir derin nefes alıp, kalemi saça geçirip, kağıda kapananlar var ki bunlar benim favorilerimden. Şimdi başlıyorum hepsini yapacağım havası oluyor, genelde yapamıyorlar.
Öne arkaya sallanarak düşünenler var. Bunu ben çok yapıyorum. Bir keresinde hoca "Zikir mi çekiyorsun sen?" diye sormuştu.
Silgi pisliğine bulanmış kollar, ağlamaklı, bıkkın hatta sinirli bir ifadeyle 1 tam sayfayı silmeye çalışanlar var ki bunlar her sınavda en fazla 2 - 3 kişi arasında değişiyor.
Sırt dik, hafifçe yana eğilmiş kafayla, soruya güvenli bir mesafeden bakarken, eldeki kaleme heyecan verici hareketler yaptıranlar var. Buna yine ben de dahilim.
Öndekinin kağıdına bakmaya çalışırken, hoca bakışını hissettiği anda, hocanın hareketi algılamaması için vücudu kımıldatmayıp, gözlerini alakasız yere çevirmesi sonucu çıkan garip vücut şekli gözlemlediklerim arasında çoğunluğu elinde bulunduruyor.
Soruları seyrederken, elini yumruk yapıp ağzına vuranlar, yumruğunu ısıranlar var ki bunlarda genelde "keşke çalışsaydım çok basitmiş lan." türü basit bir pişmanlık ve suçluluk hareketi içeriyor.
Daha başka vardı ama tam hatırlayamadım.
Monteyn hatırlayamayarak ve bi' yere bağlayamayarak sundu.
#np - Multitap - Kaşağı
Sizin için tüyap kitap fuarına gittim bi de vlogladım. İzleyiverin bi de abone olursanız büyük sevaplar sizi bekliyor.
Burada da fil vlogumuz var.
Ortamlarda yapmalık kötü şaka rehberiniz de var hemen altta.
Bu video paylaşma olayını bilmiyodum süpermiş lan. Wattpad'i youtube'un wattpad'i yapacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyi Denemeydi Dostum.
HumorEğer bunu okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Şaka lan şaka nereye okuyun işte. Buraya dikkat çeken bir şeyler yazmam gerektiğini söylediler. Yeterince dikkat çekti sanırım. Çekmedi mi? Bir gün çeker, her şey geçer.