Yine merhaba. Valla merhaba. Bizim bir arkadaş var. Bu arkadaş sayesinde kadınların, erkeklerden daha zeki olduğunu anladım. En azından erkeklerin zaaflarına yenik düştüğünü ve kadınların bu zaafları çok zekice kullandığını anlamış oldum. Şöyle ki; bizim arkadaş okuldaki bir kızdan aşırı hoşlanıyor. Durmadan bize anlatıyor kızı falan. Sonra bir gün "Beyler bi' romantik komedi filmde acayip bi' taktik öğrendim. Şimdi kıza uygulamaya gidiyorum." diyor ve gidiyor.
Bizim arkadaş hem kıza yakınlaşmak hem de hoşça vakit geçirmek için bir oyun teklif ediyor. Kabul görünce oyunu anlatıyor:
Sana bir soru soracağım, cevabı bilemezsen bana 5 lira vereceksin, sonra sen soracaksın bilemezsem ben sana 20 lira vereceğim diyor.
Ve hemen ilk soruyu soruyor.
"Bir çiftçinin 17 koyunu vardı. Sürüde salgın hastalık oldu, dokuzu ağır hastalandı, diğerleri öldü. Çiftçinin kaç koyunu var?" Kız tek söz söylemeden çantasından 5 tl'yi çıkarıp bizim arkadaşa vermiş.
Soru sorma sırası kıza gelmiş, kız patlatmış soruyu.
8 bacaklı olup sadece 4 gün yaşayan hayvan hangisidir?
Bizim arkadaş dakikalarca düşünmüş. Yanıtı bulamamış. Mecburen cüzdanından 20 lirayı çıkarıp kıza uzatmış. Kız parayı alıp çantasına koyarken bizim arkadaş merakla sormuş;
Eee cevap ne?
Kız tek kelime etmeden çantasını açmış ve 5 tl çıkarıp bizim arkadaşa vermiş.
Arkadaş şok olmuş. Paramı geri ver lan falan derken kızla 6 ay çıktılar.
Evet anlatacaklarım bu kadar.
Monteyn
Racoon - Took a hit
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyi Denemeydi Dostum.
HumorEğer bunu okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Şaka lan şaka nereye okuyun işte. Buraya dikkat çeken bir şeyler yazmam gerektiğini söylediler. Yeterince dikkat çekti sanırım. Çekmedi mi? Bir gün çeker, her şey geçer.