Hangimiz zengin?

1.6K 212 12
                                    

Merhaba arkadaşlar. Üniversitenin ilk zamanları daha tanışma zamanları. Arkadaşlarla okulun önünde banklarda oturup laflıyoruz. Yanımıza da kredi kartı kakalamaya çalışan bi' kaç kişi geldi. Sırayla soruyorlar "beyler kart almak isteyen var mı? Verelim size vade farksız. Öğrenci işi bu." falan filan herkesin varmış meğer. Bana sordu. "Babam kızar şimdi abi ya." dedim. Şaka sandılar güldüler. Yanımdaki arkadaşa sordular. Arkadaş "Abi bana veremezseniz ya." dedi. Adamlar gülerek "Öğrenci kredi kartları bu herkes alabiliyor tabi üstüne kayıtlı şirket falan yoksa hehehehe." dedi. Arkadaş hiç bozmadan "3 tane var abi." dedi. İşte o zamandan bu zamana en iyi arkadaşımı ve zenginlik kıstasımı bulmuştum.

Sonra bu olayı az önce tumblr'a yazdım. Bi' arkadaş aynen şöyle bi' mesaj attı.

"Yurt dışında okumaktayız, bir arkadaşın babası rahatsızlanmış hemen Türkiye'ye dönmek istiyor biz de yurtta hep beraber uçak bileti falan bakıyoruz saat kaçta var falan filan araştırıyoruz. Sonra içeriden x şahısı geliyor soruyor hayırdır diye. Anlatıyoruz işte olayı durun bi dakka diyip geri odasına gidiyor. Bi' 15 dakka sonra geliyor diyor sen hazırlan 4 saate bizim uçak seni götürecek. Meğerse adamların bi' kaç tane özel jeti varmış babasına sormuş acil bir durum diye babası da tabi oğlum demiş. Şimdi bu çocuk bizimle birlikte özel yurtta kalıyor dayanamadım sordum abi niye eve falan çıkmadın diye, hepiniz burdasınız ortam var dedi gülümmsedi gitti. İşte bence maddi zenginlik böyle bi'şey olsa gerek."

Sonra içimden "Ulan bizim zenginlik kıstasımız bile fakir kalıyor be." dedim.

Monteyn

Varoş ama gururlu bir şekilde sundu.

np : Boney M - Daddy cool


İyi Denemeydi Dostum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin