Karalama defteri - Kıyıda kalanlar

1.5K 165 12
                                    

Merhabeyn camı, pencereyi açıp yorganla yatan arkadaşlarım.

Bildiğiniz üzere daha önce karalama defteri diye bi' bölüm yazmıştım. İşte o deftere karaladığım şeyler birikmiş. Birazını buraya dökmeye geldim. Yazıların çoğu düşünülmeden yazılmıştır. Ruh halime göre yani. Çok dikkate almayınız. İyi okumsamalar.

Şöyle yazmışım;

Bi' kedinin oynayıp da karman çorman ettiği bir ip topluluğuyum. Lütfen ucumu bul. Ve sök beni.

Zihnimden geçenlere yetişemiyorum.

Uykuya doymadan öleceğim ben. Gözlerim şiş olacak yeniden dirildiğimde. (Yazı biraz ecüş bücüştü kesin uykuluyken yazmışım. Hatırlamıyorum bile böyle bi' şey yazdığımı.)

Herkes birbirine yapması gereken şeyleri söylüyor. Bi' tanesi bile ne yapmayı istediğimizi sormuyor.

BÜYÜK HARFLERLE BAĞIRIYORUM. HAYIR CAPS LOCK AÇIK DEĞİL.

DUYAN YOK

DUYAN OLSA BİLE ANLAYAN NEREDE?

KAYITSIZ Bİ' SIRITIŞ VAR ARTIK YÜZÜMDE. FOTOĞRAFLARDA O KADAR DA İYİ DURMUYOR. (bu arada instagram/gozluklubeyefendi)

HIÇKIRIK VE AĞLAMA ARASI BİR GÜLÜŞÜN DIŞ SESİ (EHEHEE)

Arkadaşım şöyle anlattı;

"Babamdan hiç dayak yemedim. Ama hiç beni öptüğünü de hatırlamam. Keşke dövseydi. En azından elleri yüzüme değmiş olurdu." dedi.

"Gereksiz acıtasyon yapma şimdi." diyebildim.


Hayat, ben geğirdikçe genzime kaçıyor. Hemen iyrennçsin Monteyn demeyin durmadan gaz çıkarmıyorum. Metafor kullandım.

Dilencilere para verdiğimde hemen yanıbaşımda bitip, "Kalksın çalışsın" diyen tiplere uyuz oluyorum. En zor şey bir insandan para istemek olsa gerek. Ben babamdan hiç isteyemedim. Değil ki bir yabancıdan istemek. Dilenciliği meslek yapan sağlıklı insnalara ise karşıyız tabi.

Bir insan ismini kendi seçmeli. Çocuğun adı Barutcan. Hayır sevmeyeceksiniz çocuğu neden doğuruyorsunuz. Öyle isim konur mu?

İlk tanışma faslında "memnun oldum" demekten daha samimiyetsiz ne var?
Kimsenin kimseden memnun olmadığı şu devirde, acaba insanlar kendilerinden memnun mu? Sanmam. Gerçi ben de çok kullanıyorum. Demek ki ben de samimiyetsiz sayılırım.

Konuşmayı bırakalım hep birlikte. Biraz da dinleyelim.

Bu aralar en sevdiğim şarkı Deep Blue Sea.

Çok sevdiğim bir şarkıyı felç olana kadar dinlerim. Yerimden kalkamam. Uyuşurum. Ruhum ve bedenimle birlikte.

Kulaklıkla müzik dinlediğimde gerçek dünyayla bağım kopar. O an hiçbir şey umrumda olmaz.

Sonu mutlu biten filmler ve romanlar aslında daha yeni başlar, haberiniz olsun. Kandırılıyorsunuz.

Ölene kadar ölümsüzüz.

Kitapları ve filmleri fazla ciddiye alıyoruz.

Kendinize gelin. Ya da adres verin ben geleyim.

Hayat tetriste uzun çubuk beklemek gibi.


Monteyn.

Abuk subuk şeyler düşünerek sundu.

İyi Denemeydi Dostum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin