Merhabeyn bunu okuyan süper renkli kişilikler. Size önceden yaşadığım bazı travmalardan bahsedeceğim. Bu zamanlara nasıl geldim. Beni bu kadar kötü etkileyen travmalar ne oldu hepsini tek tek anlatamasam da bi'yerden başlayacağım. İlkokul günlerimden hatırladığım bir söz vardı, "Oku baban gibi eşek olma" İşte bu cümle benim travmalarımdan biri. Virgül'ün önemine ithafen yazılmış bir örnek. Yani virgül'ü oku'dan sonra koyarsak n'oluyor, "oku, bana gibi eşek olma". Anlam ne oluyor, "okursan baban gibi eşek olmazsın". Virgül'ü oku baban gibi'den sonra koyarsak ne oluyor, "oku baban gibi, eşek olma". Anlamı, "Baban gibi okursan eşek olmazsın". İşte ben de size tam da bu noktada virgül'ün bize ne kadar yanlış bir örnekle öğretilmeye çalışıldığını kanıtlayacağım. Benim travmam oldu benden sonra yetişen nesilin travması olmasın diye açıklıyorum. Şimdi ben çocuğum, ve biri bana virgülsüz düz bir şekilde "oku baban gibi eşek olma" diyor. Ben bu cümleyi babamın durumuna göre değerlendirir, ona göre bir anlam çıkarırım. Yani bu cümlede virgül'ü babamın durumu koyar. Eğer benim babam okumamışsa ben bu cümleden direkt, okumazsam babam gibi eşek olacağımı anlarım. Eğer babam okumuş ise de okumazsam kendimin eşek olacağımı anlarım. Senin virgül'ün benim babamın durumuyla başa mı çıkabilir. Ayrıca kim lan eşek. Her halükarda ya babam ya ben eşek çıkıyorum. Hem belki benim babam okuyamadıysa illa eşek olarak mı hakaret edilmesi gerekiyor. Vicdansız. Çocuk psikolojisi diye bir şey var. Virgül'ü öğretecek başka cümle mi bulamadın. Biz bu yüzden virgül sevmiyoruz arkadaşım. Çünkü ailemizden en az bir kişiyi eşek yaptı. Özgüvenimizi hunharca yerle bir etti. Hadi yine bu baba'dır, belli ölçülerde kalındır, şaka kaldırır, iyi ki annelerimize dokunmadınız. Toplum olarak çıldırtacaktınız bizi demek ki hepimizi. Yazıklar olsun lan size. Piii size. Siz, siz olun.
Monteyn virgülü nereye koyacağını bilemeden sundu,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyi Denemeydi Dostum.
HumorEğer bunu okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Şaka lan şaka nereye okuyun işte. Buraya dikkat çeken bir şeyler yazmam gerektiğini söylediler. Yeterince dikkat çekti sanırım. Çekmedi mi? Bir gün çeker, her şey geçer.