merhabeyn, saygıdeğer ve sevgideğer bunu okuyan arkadaşlar. nasılsınız? "oyuncağı elinden alınmış çocuk gibiyim. üzgün ve ağlamaklı." dediğinizi duyar gibiyim. "nasıl olduğunun farkındalığının farkına varamamış bir haldeyim." diyenleri de görüyorum. "teneke kolanın açma halkasını kaldırdığınızda çıkan ses gibiyim. nasıl olduğum hakkında bir bilgim yok." diyenleri de duyuyorum. harikasınız.
lafı fazla uzatmadan lafa giriyorum. hatta lafı uzatmadan lafa giriyorum yazısını silip direk girecektim ama silmeye üşendim. bunları yazmaya üşenmedim çünkü bunlar son şakalar.
evet evet yanlış duymadınız, ya da duydunuz. ne duyduğunuzu bilmiyorum. lakin şu an okuduklarınız gerçek. teee 2013'te yazmaya başlamışım "iyi denemeydi dostum."'u. tam 6. senesinde maceranın sonuna geliyoruz. hazırsanız herkesi yerine alalım. tek tek teşekkür edeceğim ve küçük ikramlarımız olacak (kolonya + lokum) (meşrubat olarak kolonya)
her güzel şey bitermiş. işin garibi her kötü şey de bitiyor. mesela geçen gün birden gece oldu. öyle olur bazen, her şey saniyenin içinde olup biter. hayattasın. ölmüşsün. ve hayat sürer. pamuk ipliği ile bağlıyız hayata. olasılıkların arasında talihimizle geçici olarak varız. bu geçicilik unsuru işin en iyi ve en kötü kısmı. her şey geçiyor. bitiyor. işte aynı geçen gün ki gece gibi oldu, birden bitti bu kitap da. denemekten vazgeçmeyin arkadaşlar. illa ki bi' gün hayat size "iyi denemeydi dostum." diyecektir.
eee ne demiş yusuf atılgan; "sustu. konuşmak gereksizdi. bundan sonra kimseye ondan söz etmeyecekti. biliyordu; anlamazlardı."
bunun üzerine rahmetli dedem de şöyle söylemişti. "yol gidenindir, ardından ağlama; gönül ahır değildir, her öküzü bağlama. yüz verme ayıya gelir sıçar halıya. kuru bok göte yapışmaz. yılan göte kaçtıktan sonra çıkarmak için leylek çağırmanın anlamı yoktur. baz bazla, kaz kazla, kel tavuk topal horozla...."
kusura bakmayın, rahmetli dedem bazen böyle kaptırıp giderdi.
neyse efendim gider ayak ortamı biraz dramatize edelim dedik, yine beceremedik galiba. buraya kadar okuyan, yorum atan, mesaj atan, destekleyen herkese en içten hissiyatlarımla isli bi' şekilde hisli teşekkürlerimi iletiyorum. her ne kadar sürç-i klavye ettikse affola.
kendinize cici bakın. allah'a emanet olun.
monteyn son kez sundu.
#np - adamlar - derine indik
#np - adamlar - sarılırım birine
#np - dancin (feat. luvli) - krono remix
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyi Denemeydi Dostum.
HumorEğer bunu okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Şaka lan şaka nereye okuyun işte. Buraya dikkat çeken bir şeyler yazmam gerektiğini söylediler. Yeterince dikkat çekti sanırım. Çekmedi mi? Bir gün çeker, her şey geçer.