Yaşamsal özellik.

1.4K 159 23
                                    

Merhabeyn okuma bilen arkadaşlar, yazma bilmeseniz de olur. Bugün size "Özellik" hakkında bir şeyler karalayacağım. 

Geçen arkadaşla oturuyoruz. "Olm hamamböcekleri kafası koptuktan sonra, 9 gün daha yaşayabiliyorlarmış lan. Süper özellik be." dedi. Düşündüm taşındım bunun süper bir özellik olduğuna kaanat getiremedim. Düşünsene bir canlının kafası kopunca yaşamaya devam etmesi bildiğin eziyet. Görme, duyma, yemek yeme hiç biri yok. Kafa komple yok ve 9 gün yaşıyorsun. Salak gibi ortalıkta dolanıyorsun bu ne kazandırıyor sana? Kaldı ki hamam böceğisin bi de. Hadi Franz Kafka'nın Dönüşüm kitabında oynasan falan neyse ama sen bildiğin bizim mutfaktaki hamamböceğisin. Aşırı lanet bir özellik. 

Bu ana kadar canlıların yaşamsal özelliklerinin herhangi bir göreceliği olabileceği aklıma gelmemişti ve özelliklerin de göreceli olduğunu fark etmek... Bilmiyorum birden aydınlandım ve buraya yazmak istedim. Eğer yavaş okuyorsanız çaldığım dakikalardan, hızlı okuyorsanız çaldığım saniyelerden özür dilerim. Bi de yeni klavye aldım, çikolata tuşları var, yazması muazzam keyifli. O yüzden şu an yazmamın nedeni bu tuşlar. Allam süper                        space tuşuna basmak çılgın keyifli              oh    be.   

Monteyn.

Tuşalara basarak sundu.

youtube'a gelinsenize: müşfik şeyler.

insta/gozluklubeyefendi 

snap/edvirdnorton

şarkı: Rodrigo Amarante - Narcos Tuyo (Nalesia Remix)


İyi Denemeydi Dostum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin