Öncelikle bu hikayeyi okumadan bilmelisiniz ki her şey bu şarkıdan yola çıkarak yazıldı;
Adamlar - Kapısı Kapalı
- Sol tarafım doktor, bir sorun var...
+Nasıl bir sorun, nasıl hissediyorsun, ne gibi yani?
- Aslında bi' kaç fikrim var ama bunlar önemli değil. Önemli olan bir sorunum olması.
+Ağrı mı var ağrı?
-Doktor sen gerçekten doktor olduğuna emin misin? Barkotta yazıyor ama bilemedim şimdi, ağrı olmasa neden geleyim, tabi ki ağrı var. Sadece ağrı değil ama.
+Uyuşma, titreme gibi şeyler de mi var?
-Doktor, siz hiç içinizde birden fazla kişinin yaşadığını düşündünüz mü? Bazen aynaya bakmaktan korkuyorum. Hayır tipimden ötürü değil. İnanın, gözlerim bana ait değil. ,İçeriden biri bana bakıyor. Biliyorum, kişilik bölünmesi vakası mı acaba? Kötü olmadığına inanan insanın suçu atmak için birini meydana getirmesi, aslında kendisinin iyi olduğunu, ama bunu içindeki kötü adamın yaptığını söylemesi mi? Neyse yahu...
+ Sözünü balla kesiyorum ama, ben dahiliyeciyim..
-Biliyorum, anlattıklarım da dahil olanlarla ilgili zaten. Tamam sol tarafıma geliyorum. Sol tarafım beni zorluyor, bana ait değil gibi takılıyor, benden ayrılmak istiyor gibi.
+Tövbeestağfirullah nasıl ayrılmak istiyor gibi?
- Sürekli ağrıyor, sol bacağım ağrıdığında sol gözüm de ağrıyor, kulağıma bir şey olduğunda kalbim de ağrıyor... Aslında işkillendiğim kısım da bu, kalbimin sol tarafta bulunması, beynimin sol kısmı. Sol kısım hastalıklı, ruhi tarafımdaki bölünmeler sanırım bedenime de bulaştı.
+ Tanıdığım çok iyi bir saykologlar....
-Bırak bu ayakları doktor. Şimdi sizinle ilgili kısma geleyim. Sol kulağım ikide bir iltihaplanıyor. O iltihaplanınca gözüm de isyan ediyor miyop derecesi geriliyor. Tam anlamadınız değil mi, anlamadınız bakışınızdan belli. Geriliyor dediğim, geriliyor işte. Onu açmak için parmaklarımı kullanıyorum. Birini gözümün altına, diğerini üstüne, ayırıyorum bir miktar rahatlıyorum bunu yaptığımda.
+(-iç ses-) -Bize zaten adam akıllı normal birisi denk gelmez anasını satayım-. Eee sonra?
- Normal birsi niye doktora gelsin doktor bey?!
+Bismillahirrahmanirrahim olm o iç sesimdi lan?!
- Neyse, kulağım için doktora ilk defa gittiğimde bana birkaç damla verip başından savdı. Sonra yalandan tekrar gel dedi. Ama bence bu kadar basit değildi. Ona da anlattım, kulağımdan beyaz şeyler çıktığını, sabahları uyandığımda yastığımda açık renkte kırmızı lekeler gördüğümü, yer yer bu rengin yeşile olduğunu, bunlardan kulağımdan kanlı irin, irinli kan (hangisi hangisinin içine karışıyor bilmiyorum) geldiği sonucuna vardığımı anlattım. O da sadece damla verdi. Ayazağa Sağlık Ocağına gidersen olacağı bu tabi, kullandım damlayı. Ben damlayı kullandıkça iniltiler gelmeye başladı kulağımdan. Bazen sesler duyuyorum, zaman ve mekan kavramını kaybediyorum. Zaman o kadar hızlı akıyor gibi geliyor ki, kafamın içinde yüzlerce insan bağırıyor, midem bulanıyor. Siz hiç zaman ve mekanı kaybettiniz mi? Bunların hep kulağımla ilgisi var doktor.
+ Anlıyorum. Kulak denge şeysi...
- Onu biz de biliyoruz. 4 sene Biyoloji dersi gördük boru değil 4 sene. İniltiler sonradan kesildi. Ama... burası ne kadar gerçekçi gelecek bilemiyorum. İniltiler bitti bitmesine, ama evimde o günden sonra böcekler görmeye başladım. Küçük elma kurtçukları. Bakın tam olarak iniltilerin bittiği zamandan sonra, kurtçuklar belirdi evde. Bakmayın bana öyle, Öyle normal şeyler değiller. Kurtçuk diyorum, iniltiler bittikten sonra. Tabii ki kulağımdan çıktıklarını söylemiyorum, O kadar böceğin kulağımda işi ne? Olamaz, ama açıklayın o zaman bana, kurtçukları ve kulağımdan gelen iniltilerin kesilmesini. Tamam tamam bırakın, zahmet etmeyin. Sırada hasta var da demeyin, şu kısmı var. Geçenlerde kulağım tekrar başladı, aynı şekilde sol dizimde müthiş bir ağrı var, sol gözümden bahsetmiyorum bile. Sol tarafımda çılgın tikler belirdi. En kötüsü mü ne? Evimdeki kurtçuklar kayboldu. Pislikler be, onlarcasını ezdim, hatta bazılarını küçük yumurta tavasında pişirdim. Neden mi? Piştiklerinde kulağımdan gelen iniltiye benzer sesler çıkartacaklar mı diye merak ettiğimden, bence akıllıca bir denemeydi. Ama tam şey olmadı tabi.
-+Yani şimdi söylemek istediğin şey böceklerin tekrar içeriye mi girdikleri?
- Doktor, sen bu işi biliyorsun. Evet, yoksa onların kaybolması ve kulağımın tekrar iltihaplanıp, sesler duymamı nasıl açıklayacaksınız? Bu yüzden, bu yüzden yani. Zaten bu yüzden buradayım, bana yardım edin.
+Nasıl?
-Böcekleri görmeniz lazım. Onları oradan çıkarmalısınız. Ben denedim, ama yanlış bir şey yaptım galiba. Şimdi hatırladım. Bak bak, aklım da oyun oynuyor bana. Sol tarafımdaki ağrı, size bunun için geldim. Bakın, evet iyice bakın, görüyor musunuz? Ahahahahah lan tamam tamam, korkma bu kadar. Galiba biraz derine sapladım, bunun için geldim size. O kalemi kulağımdan çıkarmalısınız doktor bey sanırım biraz fazla derine gitti.
+ Ne yaptın lan böyle!?
-Başka çarem yok gibi gözüktü, sesleri kesmenin böceklerin giriş çıkışını engellemenin en iyi yolu gibi gözüktü. Bakışlarınızdan belli. Ölmem değil lan doktor bey... Kalemi çıkarmalısınız ama... Bu şerefsiz Faber- Castell öyle güzel kalem yapıyorlar ki, her yere uyuyor.
+Kışt ulan kışt. Hoşt ulan. Bu ne biçim bi' hasta lan böyle. Hoşt. Hipokrat ben senin ananı... HOŞT.
#NP - Adamlar - Kendini Karıştıran Adam
#NP- Adamlar - İnsanın Düştüğü Durumlar
Monteyn,
Psycholukla sundu.
Ahahhahahahahhaha. :(
Şimdi peşin peşin söyleyeyim tutarsa sayko hikeyerim. Serisini yazarım. Yok efendim şöyle oldu falan olmasın. Hadi Ciao.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyi Denemeydi Dostum.
HumorEğer bunu okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Şaka lan şaka nereye okuyun işte. Buraya dikkat çeken bir şeyler yazmam gerektiğini söylediler. Yeterince dikkat çekti sanırım. Çekmedi mi? Bir gün çeker, her şey geçer.