Karalama defteri.

2.9K 265 18
                                    

İyice günlük gibi yazmaya başladım. Az sonra yazacaklarım da gündelik yaşantımdan şeyler olacak. İsterseniz şimdiden yeni bi' sekmeye veya telefonunuzdan daha afilli hikayelere geçebilirsiniz.  Hala bu satırları okuyorsanız hala benimlesiniz. Güzel. Bilmediğiniz üzere benim bir defterim var. Tam bir karalama defteri. İçerisinde karikatür çiziminden, karakaleme. Şiirlerden ders notlarına. Aradığınız her şey var. Tabi hepsi benim mahsülüm. Biraz yırtık pırtık ama seviyorum kitapsızı. Hem önemli olan iç güzelliği. Neyse içine karaladığım bazı şeyleri buraya not etmek istiyorum. Şimdi defter yırtılır falan. Burada kalsın. 

23.12.2014

"Şu an sessizliği bozan şeyler arasında; Kalemin kağıt üzerinde çıkardığı sürtünme sesi, saat yelkovanının saniye atışı ve yamuk burun kıkırdağının karbondioksit verişi.

Sessizlik gibi güçlü bir olay bile bu kadar küçük şeylerden bozuluyorsa bırakın insanlarda bozulsun."

"Vahşetsiz yaşayamaz insan."

"Anası satılmış bir dünya. Kim satın aldıysa iyi beceriyor."

"İnsanın derdinin olmaması bile dert aslında."

Bi' arkaya sayfaya geçmişim;

"Bir şeyler karalamanın tam vakti. Dışarıda tipi elimde kalem. Önümde insanların dünyayı yönettiği, formüllerle kaplı kağıtlar. İçimde gelecek kaygısı. Ne kadar kaygı olursa olsun gelecek elbet gelecek. Şu an çişimin geldiği gibi. Dünya dönerken insanlar hala otobüs bekliyor. Düşündüm de bi' şeyler karalamak için pek vakti değil. Yarın 2 sınavım var. Kafamda hep aynı kelimeler dönüyor. Ben bu dünyanın insanı değilim galiba. Selam olsun sana Samanyolu Galaksisi"

Monteyn. 

Farklı kafalarla sundu.

İyi Denemeydi Dostum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin