Aaa onun adı o muymuş?

1.9K 241 100
                                    

Merhabalar arkadaşlar. Bugün gördüğüm ve sizinle paylaşmak istediğim çok tatlış bilgiler var. Hissettiğimiz ama tanımlayamadığımız duygular var ya. Bilim onları tanımlamış. Eğer kendi hissettiğinizi falan bulursanız ismiyle arayabilirsiniz. Şöyle ki;

Sabahları yataktan kalkamama durumuna Dysania demişler mesela.

Karanlığı seven, karanlık ortamlarda kendini daha rahat ve huzurlu hissedenler illa ki vardır. İşte o arkadaşlar Nyctophılıa'mış. 

Hayatın başrolünde kendinizin olmadığını diğer insanlarında bizim gibi hayatlarının olduğunu farkettiğimizde bu olaya, Sonder deniyormuş. Geçenlerde oldu bu bana. Baya hayalkırıklığı.

Birinin gözüne baktığımızda oluşan belirsiz , tedirgin veya mutlu olmamıza neden olan his ise Opia'mış.

Bir yere ait olamama korkusu olan. Arkadaşlarınla birlikteyken bir neden yokken kendini boşlukta hissetmenin asıl nedeni genelde Monachopsis'miş. Böyle arkadaşım vsr bundan sonra ona Monachopsis Kemal diyeceğim.

Fınıfugal sonlardan nefret etmek durumuymuş.

Enouement ise geleceğe varmış olmanın acı-tatlı hali ve durumların nelere dönüşmüş olduğunu görüp de kendinin geçmişteki haline bunu aktaramıyor olma. Kısaca şimdiki aklım 10 yıl önce olsa cümlesinin nedenidir.

Sehnsucht bir çoğunuza oluyordur. Şöyle o an hissettiğin şeyi tam olarak algılayamama birini özlüyosun ama kimi özlediğini bilmiyorsun özlediğinden de emin değilsin. İçine öküz oturuyor ya o işte Sehcjksjl Reyizmiş.

Rubatosis ise kendi kalp atışını duymanın verdiği rahatsızlıkmış. Genelde çok heyecanlandığında veya korku filmi izlemek gibi korku verici bi olay yaşadıktan sonra akşam yatarken olur.

Kenopsia genelde kalabalık olan bir ortamı boş görünce yaşanan terkedilmişlik hissiymiş. Bu bana çok oluyor.

Mauerbauertraurigkeit (Evet biliyorum bir çoğunuz okumadı valla ben 12. harfe kadar geldim ama devamı yok.) Bu arkadaş ise insanları hatta en yakınlarını bile kendinden uzaklaştırma dürtüsüymüş Yalnızlaşma isteği yani. Bu isme de bu yakışır.

Yağmurlu , fırtınalı kısacası kötü havalarda iç mekanda olmanın verdiği huzur ise Chrysalismmiş.

Daha önceden yapılan bir şeyi yapmaktan yani özgün olamamaktan duyulan korku Vemödalen'miş. Ben de acayip var bu.

Ellipsism alayınızda var. Gelecekte ne olacağını bilmemenin verdiği hüzün. İçine dünyanın biziz devam edeceğini bilmemizin getirdiği hüzün de dahildir.

Sizi heyecanlandıran , üzen bir olayı karşıdaki kişiye anlatırken ondan sizinkine paralel tepkiler almama sonucu olayı anlatma hevesinizin kaçması Exulansis'miş. Büyü ismi gibi. Expeliyarmus.

Ruckkehrunruher, güzel bi tatilden sonra eve dönünce yaşadığımız o boşluk hissi.

Altschmerz yine hepimizde var, sürekli aynı şeylerle uğraşmanın verdiği bezginlik.

Liberosis tam bi ben çünkü sorumluluklardan arınma isteği , özgürlük tutkusuymuş.

Hani herkes konuşurken birden bi' sessizlik olur ya. İşte Ona da Brokoli Sessizliği deniyormuş. Şaka şaka öyle bi' şey yok ama olsa çok iyi olmaz mı? Brokoli Sessizliği. Bence bundan sonra Brokoli Sessizliği diyelim. Benimle var mısınız?!!

Monteyn aşırı bilgili sundu.

Daha fazla süper bilgi için instagram/gozluklubeyefendi demeyeceğim. Çünkü bilgi değil kendimi paylaşıyorum bazen de çizgili karikatür falan. Kendi çiziktirdiğim tabi. Beni takip edenler ve takip edecek arkadaşlar için şarkıyı paylaşıyorum. Az kişinin bildiği ama muazzam bi şarkı hadi yine iyisiniz.

np= Çapsız Tablo - Ben Belamı Arıyorum.

Yazıların devamı için beğene yüklenjfgklsdjfklsd

İyi Denemeydi Dostum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin