Parayla ... alınır.

3.4K 302 31
                                    

Şimdi parayla hemen hemen her şey alınabilir. Fakir edebiyatı yapmaya gerek yok, yok efendim mutluluk, huzur bunlar parayla alınmaz da, paranın alabileceği en iyi şey çay, ya da pilavlık bulgur da falan filan bunları bi' geçelim. 

Paran varsa tam anlamıyla dünyanın anasını bile satın alıp sonra anasını satabilirsin.

Ev mi istiyorsun? Cebindeki paraya göre gecekondu da alırsın, boğaz'da yalı da. 

Sağlık mı derdin? Paran varsa evet o giden sağlığın tekrar yerine gelmesi için etrafında özel doktorlar seferber olur, organ satın alırsın lan organ.

Araba mı? Sınır yok. İstediğini al. Paran var para.

Aşk mı? Aşk zengin işi bi' kere. Fakir aşkı sonu belli. Ağız kokusu eşliğnde ne kadar sürebilir bi' ilişki. Hem aşk meşk nereye kadar. 

En güzel kadınları ve en yakışıklı adamları da parayla alabilirsin. 

En ulaşılmaz kafaları da parayla alırsın. 

Güç alırsın parayla, Saygınlık alırsın sahte olduğunu bilsen bile saygınlıkdır yani, en sahtesinden sevgiler alırsın ama alırsın işte. Gerçeği de sahtesiyle aynı işi görüyor zaten. Sen en azından paranla aldığını bilirsin. 

Hatta kendini bile alırsın lan. Kendini beğenmiyor musun? Gidersin bi estetik cerrahiye "Şu ağzımı, yüzümü bi' düzelt" dersin. Millet dişinin dolgusunu yaptıramıyor, sen kendine yeni bir sen yaptırırsın. 

Giyim, kuşam onlara hiç girmiyorum bile. 

Hala çay mı diyorsun? Git çay fabrikası kur lan, git bütün Karadeniz'i kapat, kendi özel çayını üret. 

Kitap mı? Kendine sadece ilk baskılardan oluşan kütüphane yaptır. Kim ne diyecek. Para bok. 

Sınırı yok, para ile herşey alınır. alınabilecek "en iyi şey" de yok. Kişiden kişiye değişiyor bu. 

Bunları alıcan falan ama napıcan be. Boşver yine en iyisi fakirlik. Ynie yorum sizin.

Monteyn..

Fakirlikle sundu..

İyi Denemeydi Dostum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin