Merhabeyn bunu okuyan kişi.
Kontrol sende değilken bile güzel şeyler yaşaman dileğiyle... Kendine süper bak. Cici bak yani.
O erkeği ve ya kızı da pek umursama bence. Bugünler senin. Heba etme içlenerek bunlara. Daha kimler var şu hayatta, tanısan inanamazsın . Tıpkı başta da dediğim gibi. Başta ne dediğimi unuttum.
Mutlu kal......
Bitti mi sandın bitmedi. Siz Monteyn'i daha tanıyamamışınız. Böyle duygusal bi' son hayatta yapamam. Neyse size bir arkadaşımı anlatacağım. Adı Şamil, geçenlerde onun odasında oturuyorduk. Akvaryumuyla ilgili sıkıntıları varmış. Akvaryumdaki bir balık diğer iki balığın kuyruğunu yemiş. O iki balık kuyrukları olmadığı için hiçbir yere gidemiyorlar, ancak sağa sola yavaş yavaş süzülüyorlar. Yürek parçalayan bir görüntü. Akvaryumun üstünden yemek dökünce diğer arkadaşları yemlere saldırırken, onlar batan yemlerden biri önlerinden geçsin diye bekliyorlar. Şamil telle pipetle bir şekilde onların önüne kadar yem götürmeye çalışıyor, hayvanlar dev bir pipetten kıllanıp kaçmaya çalışıyorlar ama kuyrukları olmadığı için kaçamayıp harcadıkları efordan bayılacak duruma geliyorlar. Şamil'in sinirleri harap olmuştu o dönem. Hangi balığın diğer balıkların kuyruğunu yiyip kalanını bıraktığını da bilmiyor. Şamil bana bunları anlatırken, Şamil'in arkasında akvaryumda bir balığın diğer balıklardan birinin götünü yemeye çalıştığını farkettim. Hemen Şamil'e söyledim ''Abi arkanda'' diye. Arkasına döndü, hayvanı gördü deli sinirlendi. Şamil sinirlenmez normalde ama ne kadar dolduysa '' öldürürüm lan seni'' diye bağırıp elini akvaryumun içine daldırdı. Tek hamlede hayvanı aldı akvaryumdan. Fakat bravo? O hayvan küçük, hayvan kaygan? onunla da kalmadı, hayvanı göz hizasına getirdi, gözlerinin içine bakarak ''öldürürüm lan seni! kafanı kopartırım ' diye tehdit etti. Sonra da ''sen burada duracaksın'' diye hayvanı bir bardak suyun içine attı. Sonra kıyamadı daha büyük bir kabın içine aldı. Sonra yine kıyamadı ,'' bu yalnız başına sıkılıyor'' deyip tekrar akvaryuma aldı. Bir hafta içinde diğer bütün balıkların götünü yedi hayvan. Sonradan bozmasaydı hayatımda gördüğüm en görkemli hareket Şamil'in akvaryuma hareket çekmesi olabilirdi. Sonradan taviz verdiği için olmadı. Yakışmadı. Tutturamadı. İşte böyle.
Saçmalamaklı yaşayın.
Monteyn uzar.
np = little talks - of monsters and men
sonrada şeyi dinleyin. Feridun Düzağaç - Biçare
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyi Denemeydi Dostum.
HumorEğer bunu okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Şaka lan şaka nereye okuyun işte. Buraya dikkat çeken bir şeyler yazmam gerektiğini söylediler. Yeterince dikkat çekti sanırım. Çekmedi mi? Bir gün çeker, her şey geçer.