Ders çalışmak.

1.8K 218 33
                                    

Selamlar dünya tatlısı bunu okuyan kişiler. Bunu okumayanlar dünya tatlısı değildir. Eğer dünya tatlısı birilerini tanıyorsanız hemen okutun. 

Malum sınav dönemleri başlıyor, çoğunuzun başladı galiba. Bitenler de olabilir. Başlayacak gibi ama başlamayanlar olabilir. Her neyse. Geceleri ders çalışmak hatta gece yarılarına kadar ders çalışmak bana hep çocukken şehirlerarası otobüsle gidilen yolculukların yorgunluğunu hatırlatıyor. Baktığımız zaman aynı, tıpatıp aynı. Sandalyenin verdiği rahatsızlık, gözelerin acıması, sürekli yatak olsa da yayılsak, bitse de gitsek düşüncesi, evet gördüğünüz gibi aynısı. Bi' de otobüs sabaha karşı mola verdiğinde tuvalete gidip otobüsü kaçırma korkusu, gece yarısı ders çalışmaya verdiğin molanın ve içten içe yaşadığımız "Lan acaba sınava kadar hepsini ezberleyebilecek miyim?" Düşüncesinin aynısı.  Yok öyle değil diyenler yoruma yorumunu bırakabilir. Tartışırız.

He bi de biz youtube kanalı kurduk bi' kaç arkadaş. Abone olup, hunharca videomuzu beğenirseniz çayı kapacaksınız. Abone olanlar çayları istemeyi unutmasın. Linki yukarı bırakıyorum. Aşşaa da şarkı bırakıyorum. Videomuzu izledikten sonra dinlersiniz. Eee monteyn daha napsın. 

Hadi kalın sağlıcakla diyecektim ki bir konu daha var. Geçen gün 40B numaralı otobüs hattında bi' kız arkadaşımızın telefonuna yanlışlıkla göz misafiri oldum. O da ne?! Benim hikayeleri okuyor. Pis ve mezcup bi' gülümseme oluşmuştu yüzümde. Havalı bi' şekilde uzaklara bakıp dalacaktım ki, kız arkadaşımız yanındaki arkadaşına hikayeyi göstererek "Gerizekalı ya bak ne yazmışsdkflgkşldk" diyerek güldü. Eğer burayı okuyorsan belli ki okuyorsun. Hiç hoş değildi. Gerizekalı falan ayıp oluyor ya. Ben onları şakasına yazıyorum. Öyle gerizekalı falan dedin gece uyuyamadım. :(

Hadi kalın mutlulukla sağlıcakla

Bana gerizekalı diyen kız  sen kalma. Ya da kal ya. Kıyamadım şimdi.

Monteyn

Kıyamayarak sundu.

NP = KONGOS - Hey I Don't Know



İyi Denemeydi Dostum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin