Halk kahramanı köşemizde bu sefer İstanbul'un Sarıyer ilçesinde yaşamakta olan üniversite öğrencisi Peker Pars var. Küçüklüğünden beri büyük bir hayranlıkla dinlediği Halimden Konan Anlar'ı sonunda canlı izleyecek olmanın getirdiği heyecanla yerinde duramıyordu. Daha satışa çıktığı gün biletini almış ve aylardır bu günü bekliyordu.
Peker'in tam 5 aydır peşinde koştuğu Pelinsu isminde bir kız vardı. Konsere onu da davet etmiş, ama olumsuz yanıt almıştı. Neden gelmediğini sorduğundaysa "uff snne be slk:s" cevabını alınca hayal kırıklığı içinde konsere tek başına gitmeye karar vermişti.
Konser günü erkenden konser alanına giderek önlerden yer kaptı ve konser saatini beklemeye başladı. Konser başladığında, kendinden geçmiş bir halde bütün kurtlarını dökmeye başladı.Pelinsu konusunda yaşadığı hayal kırıklığı ve bunun getirdiği acıları kusuyordu resmen. Derken, zaten altüst olmuş psikolojisini bozan bir olay gerçekleşti.
Halimden Konan Anlar, en sevdiği şarkı olan Kendime Çaylar 'ı çalmaya başlamıştı. Şarkının introsu girdiği anda, kendisine hakim olamayarak bilinçsiz bir şekilde elini, kemerindeki kılıfında olan cep telefonuna doğru götürdü. Kılıfı açtı, telefonu eline aldı. Ne yaptığı konusunda en ufak fikri yoktu, tamamen istemsiz hareket ediyordu. Telefon rehberinden Pelinsu'yu bularak, onu aramaya başladı.
Konserde müziğin sesi o kadar yüksekti ki, telefonla konuşması imkansızdı. Buna rağmen, neden Pelinsu'yu arıyordu ki? Ama telefonu kapatmadı ve telefonun ekranından Pelinsu'nun telefonu açmış olduğunu gördü. Pelinsu'nun, "uff slk:s" diyerek telefonu kapatacağını gözünde canlandırabiliyordu. Ama biraz bekleyince, Pelinsu'nun telefonu kapatmadığını fark etti. Ardından da yine istemsiz bir şekilde telefonu tuttuğu elini havaya kaldırarak şarkı bitene kadar telefonu sahneye doğru tuttu. Şarkı bittiğindeyse telefonu indirip kapattı ve kılıfına geri koydu.
Ertesi sabah erkenden yurt odasının kapısı açıldı ve içeriye girip ona sarılan Pelinsu tarafından uyandırıldı. Neler döndüğü hakkında en ufak fikri olmayan Peker, bu anın tadını çıkartmaya baktı. Pelinsu'nun dediğine göre, artık sevgili olmuşlardı.
Sonradan öğrendiğine göre, konser sırasında arayıp ona şarkı dinletmesi Pelinsu'nun çok hoşuna gitmişti. Daha önce kimse ona bu kadar büyük bir jest yapmamıştı. Bu harika jestle, Pelinsu'yu kendinden alıp yine kendine yüzde 50 farkla vermiş oldu.
Böylece Peker Pars, tarihte ilk kez bir konserde hoşlandığı kızı arayıp şarkı dinleten insan olarak tarihe geçti.
Bu başarılı taktik milyonlarca insan tarafından denendi, ve denenmeye de devam ediyor. Peker Pars sayesinde her yıl milyonlarca insan saplıktan kurtuluyor.
Kahramansın Peker Pars.
Monteyn.
Ne de olsa kökü bende.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyi Denemeydi Dostum.
HumorEğer bunu okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Şaka lan şaka nereye okuyun işte. Buraya dikkat çeken bir şeyler yazmam gerektiğini söylediler. Yeterince dikkat çekti sanırım. Çekmedi mi? Bir gün çeker, her şey geçer.