Merhabeyn sen.Fark ettiğiniz üzere artık sizli bizli konuşmuyorum. Merhaba sen diye konuşuyorum. Size benden başka kim merhaba sen der ki? Ah bee size dedim yine sizli bizli olduk. Neyse efenim. Beni bu platformda uzun zamandır okuyanlar yazıya neyse dedikten sonra başladığımı bilir. Neyse işte, geçenlerde bitirme tezimi bitirmek için ünlü bir iş adamıyla anket yapmam gerekti. Sekreterinin numarasını bırakmıştı, aradım.
"Vehbi Beyle görüşeceğim orada mı?" diye sordum.
Sekreter oldukça serin ve havalı şekilde cevabını verdi; "Kim arıyordu?"
En sevmediğim, en sinir olduğum sekreter lafı bu. Diğeri de "Bip sesinden sonra mesajınızı bırakın" gerçi bu telesekreter oluyor. Aynı klasmana giriyor mu bilmiyorum. Konumuza dönersek, Sekreter "Kim arıyordu?" derken, Vehbi var ama herkese yok, demek istiyordu. Mecbur ismimi söyledim. Sekreter ismimi yüksek sesle tekrarlayarak muhtemelen o an içeride olan Vehbi'ye mesaj göndermiş oldu. Vehbi Bey'den gelen yanıt herhalde olumsuzdu ki şöyle dedi sekreter; "Vehbi Bey toplantıda yalnız." İşte tam o an belki de son aylarda yaptığım en iyi espriyle karşılık verdim; "E Vehbi Bey toplantıda yalnızsa o toplantı bitmiştir zaten."
Telefonun öbür ucunda sessizlik oldu. Hiç bir tepki vermedi sekreter. Son derece iyi kurgulanmış, bu kadar kaliteli bir espriye bile insanların gülecek hali kalmadıysa teknolojinin ve modern yaşantının mutluluk getirip getirmediğini hep beraber tartışmalıyız. Kavga etmeden tartışmalıyız. Uygar insanlar gibi. Hır gür çıkmadın. Efendi efendi. Tartışalım.
Monteyn uygar bir şekilde sundu.
instagram/gozluklubeyefendi
youtube/müşfikşeyler
#Shawn James - Through the Valley
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyi Denemeydi Dostum.
HumorEğer bunu okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Şaka lan şaka nereye okuyun işte. Buraya dikkat çeken bir şeyler yazmam gerektiğini söylediler. Yeterince dikkat çekti sanırım. Çekmedi mi? Bir gün çeker, her şey geçer.