Merhabalar şu an burayı okuyan dostlarım. Bana kalbiniz kadar temiz bu sayfayı ayırdığınız için teşekkür ediyorum. Nasılsınız? Naptınız o işleri? Hayatınıza anlam katacak diye uğraştığınız şeylerin tırtlığının farkına vardınız mı? Hala mı stalk? Demek hayatı yaşamak yerine izleme eylemlerine devam? Ben de böyle bir giriş yaparak son derece yüzeysel ve sığ eleştireler yaptığıma göre görüşmeyeli karşılıklı olarak hiç bir şey değişmemiş. Güzel.
Şu an siz bu satırları okurken, nerede olacağım hakkımda en ufak bir fikrim bile var. Çok büyük ihtimalle L koltuğun tam birleşim yerinde yan yatarak üzüm yiyen Roma İmparatorları gibi uzanıp mandalina yiyor olacağım. Hazır tam L koktuktayken size L koltuğun sürreal şakalar evrenine açılan bir portal olduğu konusunda küçük bi' bilgilendirme yapayım.
Şimdi efendim ben ne zaman bu koltuğa otursam birden kafamdan bir adam oluşturup ona türlü hikayeler ve ambiyanslar oluşturarak türlü şakalara kurban ediyorum. Bu adam başı sonu olmadan bir takım hikayelere dahil oluyor, sonra başka bir hikayeye geçiyor. Çok acıyorum ona. Hep de aynı adam aklıma geliyor. Bazen renk tonu değişiyor adamın, arada siyah, arada beyaz bazen kızıl oluyor. Irkçılık yapmamaya da özen gösteriyorum.
Mesela geçen gün sevgilisiyle trende gidiyor, sevgilisi karşısında oturuyor. Bizim adam sevgilisine içli içli bakarken aynı zamandan içinden sevgilisine methiyeler düzüyor. "Çünkü ben seninleyken tatlım, tüm dünyam çiçek açar. Burada seninle kalmak, Her daim yegane arzum. Çünkü seninleyken minnoşum şaşkınlığım son bulur. Ve kalbim çarpar bum bum buum." Tam içinden bunları düşünürken çıkartıyor telefonunu şlaks kızın fotoğrafını çekiyor. Aşk sarhoşluğundan fotoğrafı yanındaki adama göstererek; "Dünyanın en güzel kızı değil mi be Abi?" diye soruyor. Adam sakin bi' şekilde "Sen bi de benim sevgilimi gör ondan sonra karar ver diyor." bizim adam herhalde godoşa denk geldik diye içinden kendiyle fiskos ederken "Çok mu güzel sevgilin Abi?" diye soruyor. Adam, "Hayır, gözlükçü kendisi." diyor.
İşte böyle sevgili arkadaşlar bu adamı böyle hikayelerde haşat ediyorum. Ne olduğunu anlamadan bir o hikayeye giriyor bir öbür öyküden çıkıyor.
Geçen gün yine bi'şeyler anlatmaya başladı direk aktarıyorum;
"Ah be monteyn usta eskiden böyle miydi? Ben çocukken annem 5 lira verirdi, git oğlum bakkaldan 4 ekmek, 6 kilo soğan, 1 kilo osmancık baldo pirinç, 15 kilo pırasa, 2 kasa hanuta, 1 küçük LCD ekran televizyon, 3 tane piknik tüpü al gel derdi. Alır gelirdim. Şimdi her yerde güvenlik kamerası var."
Biraz da haysiyetsiz ve arsız bir adam bu adam.
"Monteyn Abi sevgilimi deli gibi seviyorum. O da beni tanrı gibi görüyor ne yalan söyleyeyim. Ona göz kulak oluyorum. Devamlı etrafındayım ama benden haberi yok."
Görüldüğü üzerine teolojik şakalar bile yapıyor bazen.
Lakin geçen gün söylediği şey beni cidden üzmüştü;
"Monteyn Kral senin samimiyetine güvendiğim için anlatıyorum bunları. Şimdi benim babamın iki tane karısı var ama annem bunlardan birisi değil."
Yine böyle bir gün L koltuğa uzandığım anda portal açıldı ve ayağını kıçına vura vura geldi yanıma. "Noldu lan?" dedim. "Abi hiç sorma Nurgül'le ayrıldık." dedi. "Hayırdır? dedim. "Abi sorma dedik ya ne soruyosun.. Sen de az puşt değilsin." dedi. İbneye bak benim düşüncemden çıkıp beni alt etmeye çalışıyor diye söylenirken portal kapansın diye L koltuktan kalkma kararı aldım. Tam o esnada "Tamam be abi otur, sen de şakacıyım falan diye takılıyosun bi' şakayı kaldıramıyorsun." dedi.
Sustum, haklılık payı olabilir. Devam etti.
"Abi Nurgül'ün köpeği ölmüş. Kız yıkılmış salya sümük ağlıyor. Hatta efkardan sümüğünü baloncuk yapıyor içindeki üzüntüsünü dindirmek için bi' de o baloncuğu patlatıyor. Kız sümüğünü nükleer silah gibi kullanıyor şerefsizim. Neyse bu böyleyken ben de mutlu olsun diye gittim ölen köpeğin aynısından hediye olsun diye aldım."
"Eee niye terk etti olm o zaman ne güzel düşünmüşsün."
"Senin cibilliyitine sı*çayım. Bi' tane ölü köpeğim varken şimdi iki tane ölü köpeğim oldu. Deyip bana yolu verdi abi" dedi.
İşte dostlar sürreal şaka evreni böyle abuk subuk değişik bir şekilde akıp gitmeye devam ediyor. Sizi de sürreal şaka evrenine bir gün bekleriz.
Kendinize cici bebeyle bakın.
Monteyn sürreal şaka evreninden sundu.
np - Miss Emeli - General Vibe
np- On Our Knees (feat R.O)
np - Day and Night - Lo Air.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyi Denemeydi Dostum.
HumorEğer bunu okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Şaka lan şaka nereye okuyun işte. Buraya dikkat çeken bir şeyler yazmam gerektiğini söylediler. Yeterince dikkat çekti sanırım. Çekmedi mi? Bir gün çeker, her şey geçer.