Merhaba arkadaşlar. Yine bir olay anlatarak kitaba devam etmek istiyorum. Bu sefer maceramız ABD'de geçiyor. University of Chicago öğrencilerinden Daniel çok çapkın ve zeki bir genç. Bütün zekasını kızlara harcadığı için sınıfta kalmış. Yaz tatilinde memleketi olan Washington'a dönemiyor çünkü sınıfta kaldığını babası duysa topuğuna sıkacak.
Daniel arkadaşımız kaldığı dersin profesorüne gidiyor ve "Saygıdeğer hocam gelin sizinle bir beyin kumarına girelim. Size birşey sormak istiyorum. Eğer doğru cevabı verirseniz, ben kötü notumu alıyorum ve gidiyorum. Fakat bununla beraber eğer cevabı bilemezseniz bana iyi not vereceksiniz." diyor.
Koskoca profesor hayır der mi... Tamam lan diyor sal gelsin soruyu.
Daniel soruyor. "Yasal olup da mantıklı olmayan nedir? Mantıklı olup da ama yasal olmayan nedir? Ve de ne mantıklı ne de yasal olmayan nedir?
Profesor dut yemiş bülbüle dönüyor. "Vay şerefsize bak bu nasıl soru lan facebooktan falan mı gördü diye düşünürken hiç bir cevap veremiyor. Ve o el mahkum ögrenciye iyi not vererek onu geçiriyor. Daha sonra profesor en iyi öğrencisini çağırıyor ve aynı soruları ona soruyor.
En iyi öğrencisi başlıyor anlatmaya.."Hocam siz 63 yaşındasınız ve 35 yaşındaki bir bayanla evlisiniz. Bu yasal ama bununla beraber mantıklı değil. Karınız 25 yaşında bir sevgilisi var, bu gerçi mantıklı ama yasal değil. Siz, karınızın sevgilisine iyi bir not veriyor ve onu geçiriyorsunuz oysaki o sınıfta kalmıştı. Bu ise ne mantıklı, ne de yasal." diyor.
Profesor şok geçiriyor. 3 tencere brokoli yemiş gibi yemyeşil kesiliyor. Direk gidiyor Daniel'i topuğundan vuruyor. Karısını da vuruyor. Profesorün en iyi öğrencisi, olanları duyunca Profesore; "Hocam naptınız siz?! Ben soruyu cevaplamak için öyle bir örneklendirme yaptım diyor." Profesor bi' daha şok geçiriyor. Battı balık yan gitti diyerek en iyi öğrencisini de vuruyor. Topuğundan vurduğu Daniel'e özür dilemek için hastaneye gittiğinde Daniel; "Hocam çok özür dilerim zaten çok değil, bir kere beraber olduk. Karınız beni sarhoş etti..."
Profesor; "Ulan şurada hikaye yazacağım diye bütün hayatımı kararttın lan!!!" deyip Monteyn'i de vuruyor.
Monteyn
Kurşun yiyerek sundu.
np : Ahmet Kaya - Başım Belada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyi Denemeydi Dostum.
فكاهةEğer bunu okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Şaka lan şaka nereye okuyun işte. Buraya dikkat çeken bir şeyler yazmam gerektiğini söylediler. Yeterince dikkat çekti sanırım. Çekmedi mi? Bir gün çeker, her şey geçer.