Geçen sene bizim okulun festivalindeyiz. Deli sıkılmışım. Bi' kaç fırlama arkadaş muhabbetliyoz. Geneli kız kesmek için gelmiş, dar paçalı fosforlu arkadaşlar kız avında. Kızlar ego tatmini ve ya öyle kafalarını yaşamak için gelmişler festivale. Bi' baktım herkes toplanmış konser alanına. Biz tabi otobüs duraklarında, otobüslerin tam nerede duracağını ve ilk nasıl binebilirim gibi konularda tezli yüksek lisans yaptımığımız için ön taraflardayız. Kafayı bi' çevirdim arkası gözükmüyor, sanki savaş filmlerinde çoğaltılan adamlar gibi çoğaltmışlar bizim öğrencileri. Hepsinden 3 tane var öyle kalabalık. Ben tabi feci sıkılmışım, dedim bi' çılgınlık yapayım. Çıktım arkadaşın sırtına döndüm arkaya başladım bağırmaya "HÜSEEEYİİİNNN GELSENE OLM ÖN TARAFA HÜÜSEEEEEYYİİİN" diye bağırıyorum. Arkada ismi Hüseyin olan herkes kendisini gösterip ben mi lan diye hareket yapıyor. Ben de "Sen lan sen işte gelsene olm ön taraf yıkılıyor" diye bağırıyorum. Birden yaklaşık 20-25 tane Hüseyin ön tarafa doğru akın etmeye başladı. Ulan baktım hepsi bana geliyor hemen kaçtım. Sonra o 25 Hüseyin kolkola girip en önde konseri dinlediler. Tam bir Hüseyin kardeşliğini sağlamış oldum aslında. Bu'da bi'şey tabi.
Bu olaydan sonra yine yerimde duramıyorum. Feci sıkılmışım. Bi'yerden elime şu polislerin olay yerine çektiği kırmızı beyaz şeritlerden var ya onlardan geçmişti. Yine bizim fırlama arkadaşlarlayım. Hemen 4 tane direğin arasına gerdim bu şeriti. Arkadaşlara tembihledim tabi. Sonra arkadaşlar geliyor şeritli yerlere bakıp, bakıp gidiyorlar. Hepimiz farklı farklı birbirimizi tanımıyormuş gibi gelip "Bilader burda ne olmuş ya haberin var mı?" falan diye soruyoruz birbirimize. Birimiz geçiyor "cık cık cık Allah Allaaaah" falan gibi tepkiler veriyor olay yerine bakarak. Şeridin etrafında toplanıyoruz. Fotoğraf falan çekmeye başlıyoruz. Şaşkın şaşkın meraklı bakışlar atıyor, yoldan geçenlere "Hocam pardon burda nolmuş ya?" diye soruyoruz falan. Sonra yaklaşık 15 dakika sonra biz olay yerini terkettiğimizde şeridimizin etrafında yaklaşık 20-30 kişi toplanmış, merakla o bölgeye bakıyor, birbirine neler olduğunu soruyordu. Biz de işsizliğin dibine vurmuş ve keyifli bi' şekilde yolumuza devam ettik.
Monteyn işsizlikle sundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyi Denemeydi Dostum.
HumorEğer bunu okumaya niyetliyseniz vazgeçin. Şaka lan şaka nereye okuyun işte. Buraya dikkat çeken bir şeyler yazmam gerektiğini söylediler. Yeterince dikkat çekti sanırım. Çekmedi mi? Bir gün çeker, her şey geçer.