Yaza doğru

1.6K 174 5
                                    

Merhabayın arkadaşlar. Hepimiz biliyoruz ki yaza doğru emin adımlarla yürüyoruz. Farkettiyseniz zaten tişört üstüne deri ceketler, hafif mini elbiseler giyilmeye başlandı bile. Tam ben bunları yazarken bir sinek koluma kondu bile. En ince ayrıntısına kadar yaza girmeye başlıyoruz. Ve ben Hasan Tahsin gibi ilk kurşunu sıktım ve sineği öldürdüm. Bu sineklerin ne yapmaya çalıştığını hiç anlayamadığım. Hayır bakıyorum pencereden dışarı uçsuz bucaksız bi' dünya var, uç anasını satayım uçabildiğince, özgürce. ama sen ne yapıyorsun? Girmişsin odaya, hatta pencereyle perde arasına orada vızıldayıp duruyorsun. Amacın ne, maksadın ne, ne yapmaya çalışıyosun?Benim kanatlarım olsa ben direk odamdan uçarak çıkardım. Ya da Victoria Secret's meleği'de olabilirdim tam emin olamadım. Diyeceğim o ki sinek efendi amacın beni rahatsız etmekse, canımdan bezdirmekse tamam kabul, bunu en iyi şekilde beceriyorsun. Ha bunların dışında tasarladığın başka bi' plan varsa eğer o zaman ben senin sinek gibi. Sineksin lan sen ne planı tasarısı tövbe ya rabbim tövbe ya. Evet. Sinekten yakınmalı yazımı yazdığıma göre yaza hazırım. Bi' de şu fazlalık 5 kilomu versem yaza damgamı vurabilirim.

Monteyn
Güneş ala camın kenarından sundu.

Sağlıcakla.

İyi Denemeydi Dostum.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin