Tara a youtuber#1-Vyšší ročník

4K 151 9
                                    

Píp,píp,píp..Bože..Nesnáším zvuk toho otravného budíku.Vstala sem a šla do koupelny,kde udělala ranní hygienu.Oblékla se a připravila si věci do školy.Moc si toho s sebou brát nemusím,protože mám věci ve skřínce.

Přišla jsem dolu do kuchyně a tam už na mě čekala snídaně."Ahoj" řekla jsem když jsem se usadila."Ahoj Taro"řekla mamka a sedla si taky. .Otce neznám,a jak mi mamka říkala jaký byl tak ho radši ani nechci znát.Když jsem dosnídala,vzala si tašku a vyrazila do školy.

Cestou do školy většinou poslouchám písničky.Do školy to mám pěšky asi 15 minut takže žádná hrůza.

Škola již byla otevřena,tak jsem si šla do skřínky pro učebnice a vyšla do třídy.Sedla jsem si do poslední lavice -jako vždy- a byla na telefonu.Zazvonilo na hodinu.

Když učitelka přišla řekla,ať se posadíme a hned mě oslovila.."Taro,protože jsi nejchytřejší ze třídy,tak předpoklady proto aby jsi šla do vyššího ročníku,tak jsme se s paní ředitelkou dohodly,že tam také půjdeš,"celá třída na mě koukala a já cítila jak rudnu.."no tak běž už tě tam čekají.O přestávce odevzdáš učebnice 1.ročníku a vezmeš si 2.ročníku."Zvedla jsem se a pomalu a bez slova vyšla.

Došla jsem před třídu 2.ročníku,zhluboka se nadechla a zaklepala.Učitelka mi otevřela a řekla"Á takže žáci,seznamte se s vaší novou spolužačkou Tarou Solkovou.Přestoupila k nám z 1.ročníku!" na slova "z 1.ročníku" si dala dost záležet. "Posaď se támhle do lavice"ukázala prstem a já si šla sednout.Lavice byla prázná.

Asi po 10ti minutách začátku hodiny mi přišel dopis od jedné holky."Tam kde sedíš,sedí jeden kluk,ale letěl do Taipeye tak jen abys to věděla :)" Pousmála jsem se nad zprávou a odepsala jí že děkuji za to že mi to řekla..Papírek se mi dost rychle vrátil.."Zítra už jde do školy :)"podívala se na mě a já jen kývla .





Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat