Tara a youtuber#19-On ti to neřekl?

1.1K 66 13
                                    


"Ehm,ehm.."a do prdele..my nezamkli..

...

"Já,ehm,my..jen.."vykoktala jsem ze sebe.Ve dveřích stál kluk s blonďatýma vlasy vyčesanými nahoru a nádhernými modrými oky.Koukal na nás a ani se nepohnul.A ano,byl to ten kluk,co to tu pořádal.

"Já..jen se oblečeme a odejdeme.."řekla jsem červená až na prdeli.Stoupla jsem si a sesbírala věci ye země.Otočila jsem se k Honzovi čelem a klukovi zády.Dala jsem se šaty a zjistila,že klukovi oči se zastavili na mým zadku.

"Ehm,ehm.."řekla jsem a kluk povyskočil.

"Potřebuju si s tebou promluvit Taro..tak jestli by tvůj kluk?Mohl na chvilku odejít.."řekl a usmál se.Koukla jsem se na Honzu a naznačila mu ať jde,že jsem za chvilku zpátky.Odešel a já tam s ním zůstala sama.Zavřel dveře a přiblížil se ke mě.

"Já,ani nevím jak se jmenuješ."řekla jsem a podívala se do těch jeho krásných očí.

"Jacob Menveli.Ty jsi Tara Solková,nedávno ti bylo 16,dostala jsi auto.Tví nejlepší přátelé jsou Lucka,Laura,Adél,Jack a tvůj kluk Honza.Honza rozbil hubu Jakubovi v Aquaparku,když tě plácl pře zadek.A dneska si lhala tvé mámě jen proto,aby jsi mohla na mou párty,na kterou jsem tě pozval."řekl a já na něj koukala s vykulenýma očima.Jak?Jak tohle všechno ví?Jakto,že ví o tom s mou mamkou?Já o něm nevím vůbec nic a on o mě snad všechno..

"Jak-jak víš o tom všem?"vykoktala jsem ze sebe.Ještě víc se přiblížil.Byl hrozně blízko.Cítila jsem jeho dech na mé tváři.

"Víš,zlato,ono když někoho miluješ,tak o něm chceš vědět co nejvíc.."Počkat,počkat,počkat..Co to řekl?Když někoho miluješ??On mě miluje?

"Ty,ty,ty..Co jsi to řekl??"stále jsem koktala.Koukal se mi do očí.

"Že tě miluju,Taro."řekl a jemně se otřel jeho rty o ty mé.Odtáhla jsem se od něj a on se na mě nechápavě podíval.

"Copak se děje?"zeptal se.

"Ehmm..Mám přítele?"řekla jsem a nadzvedla obočí.

"Jo,já vím.."řekl smutně.

"Já-já už radši půjdu.."řekla jsem a obešla ho.

"Počkej.."řekl a chytl mě za ruku.Jen sem se otočila a čekala co řekne.

"Mohla by jsi.."řekl a podíval se k zemi."..mě alespoň obejmout?"zeptal se a opět se mi podíval do očí.Obejmula sem ho a on zesílil stisk,jako kdyby mě už nikdy v životě nechtěl pustit.Povolil a já se odtáhla.

"Děkuju"řekl a podíval se mi do očí.Já se jen usmála a odešla z pokoje.Honzu jsem našla hned.Bavil se tam s kámošema?Asi..nevím kdo to byl a je mi to i jedno..Nechtěla jsem je rušit a tak jsem se šla opět něčeho napít.

Seděla jsem sama na barové stoličce a koukala na pití,které mi tam kluk za barem připravil.Začala jsem pít to pití a bylo vážně výborný!!Položila jsem poloprázdnou skleničku a stále se koukala na úžasně vypadající pití.

"Je tu volno?"zeptal se někdo.Bez ohledu na to kdo to byl jsem kývla a stále se koukala na své pití.

"Jakto,že tu tak krásná holka sedí sama?"konečně jsem se koukla na osobu sedící vedle mě.Byl to nádherný kluk.Hnědé vyčesané vlasy nahoru,smaragdové oči,přenádherný úsměv.

"Já-já ani sama nevím"řekla jsem opilím hlasem a kluk se usmál.

"Já jsem.."nenechal mě domluvit a skočil mi do řeči.

"Tara Solková,nejpopulárnější holka na škole.."řekl a zazubil se.

"Nejpopulárnější?"uchechtla jsem se.

"Ano,Taro,jsi nejpopulárnější.."řekl a objednal si wisky.

"A ty jsi?"zeptala jsem se.

"Michael Ownmel"řekl a usmál se.Má fakt nádherný úsměv.

"Těší mě Michaeli."řekla jsem a podala mu ruku,kterou s úsměvem přijal.

Mluvili jsme spolu snad 2 hodiny.Bylo něco okolo 1 hodiny ráno.Už jsme byli opilí,všichni!Někdo mě objal ze zadu a já se lekla.

"Ahoj zlato"řekl,dal mi pusu na tvář a podíval se na Michaela.

"Čau Michale."řekl a falešně se usmál..Proč?

"Ehm..Co mezi vámi je?"zeptala jsem se.

"Ty"odpověděl a podíval se na Michaela.

"Co?"koukla jsem se na Honzu.

"Ach..on ti to neřekl?"řekl s ironií v hlase a koukl se na Michaela.

"Drž hubu.."řekl skrz zuby Michael.

"No víš..tady pan Michálek"řekl a zasmál se.."tě miluje."Podívala jsem se na Michaela a ten měl zlost v očích.Podíval se na mě a sklopil pohled..

"Je to pravda?"zeptala jsem se ho,ale neodpověděl..

"Zlato může nás chvilku nechat prosím?"koukla jsem na Honzu který se usmíval od ucha k uchu.Myslím si že neměl jenom alkohol...

"Hned se vrátím!"řekl a odešel.

Michaeli?"furt nic.Zvedla jsem mu hlavu tak,aby se mi koukal do očí.Měl v nich..slzy?On brečí?

"Proč pláčeš?"zeptala jsem se ho.

"Já..víš,nechtěl jsem aby ses to dozvěděla takhle.."řekl a stále se mi koukal do očí..Takže je to pravda?!To už je dneska druhý co mi to 'řekl' ..

"Michaeli já.."nestačila jsem to doříct,protože to dořekl za mě.

"Jsem šťastně zadaná..Chápu.."obejmula jsem ho a Honza přišel.

"Jsem tu zlato.."řekl a chtěl mi dát pusu.Uhnula jsem.

"Co se děje?"zeptal se.

"Nic.."řekla jsem a šla k východu.Vyšla jsem ven a přeběhla ulici.Chtěla jsem co nejdál odsaď..Přesě jsem věděla kam půjdu.

Uběhlo asi 30 minut a já byla na místě..Ano.. Jsem na tom místě,ve kterém jsem se seznámila s Jackem.V jezírku byl měsíční odraz.Bylo to nádherné.Uklidňovalo mě to.Vešla jsem do chatky a lehla si na postel,která tu byla.V hlavě se mi míhalo tolik myšlenek..Jakto,že mě miluje Michael..Jakto,že mě miluje Taylor?Vždyť já je vůbec neznám a oni o mě ví první poslední.

"Děje se něco?"zeptal se mě známí hlas a opilí hlas..Lekla jsem se a posadila se.Bože!!To nemůžu být ani chvíli sama?!

xxxxx

Čau lidii :D Dneska takoví díl jakože o ničem ale snad neva no :D

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat