"Takže žáci,dneska si dáme tu slibovanou písemku.."Cože?!!!!My píšeme?!S holkama,Honzou a Jackem jsme se na sebe koukli s výrazem 'My píšeme?!'.Tak..a jsme v prdeli..
Ale jak tak koukám,tak všichni ví že píšeme..
...
Po hodině jsem šla ke skřínce a vytáhla si Angličtinu.Zavřela jsem skřínku a šla chodbou do učebny.Vnímala jsem pozdravy a nevnímala cestu.Do někoho jsem narazila.
"Omlouvám se nechtěla jsem..Já..Jé ahoj Taylore."zaskočilo mě že jsem ho potkala.Ani nevím proč.
"Ahoj Taro!To já se omlouvám tobě.Nedával jsem pozor."řekl a poškrábal se na zátilku.Přišlo mi to hrozně rozkošný.
"Já..Nechtěla by jsi zajít třeba na kafe?"zeptal se mě.No..Mám jít?Nebude to divný?Pane bože..Přemýšlím moc dlouho..Co..Co mu mám odpovědět?!!
"Já-já.."koktala jsem.
"Čistě jako kamarádi."řekl rychle.
"Dobře.."řekla jsem a usmála se.
"Ve 3 ve Starbucksu?"zeptal se ale spíš to oznamoval.
"Dobře.."řekla jsem a jen se usmála.Usmál se taky a každý jsme šli svou cestou.Došla jsem do třídy a sedla si na místo.Začala hodina a já se nehorázně nudila.Angličtinu ovládám perfektně takže mi učitelka nechává 'volnou hodinu'.Byla jsem na telefonu a přišlo mi upozornění.Do prdele!Dneska je 28?!Já zapoměla na Honzovi narozky!!!Sakra,sakra,sakra!!!Co teď?!Fajn..zavolám Tomovi ať něco sežene..ale co?!Jasně!už to mám!!
"Ehmm missis teacher?"
"What's wrong?"
"Can I go to call?I forgot something.."
"Yes,you can."
"Thank you!"Odešla jsem na chodbu a zavolala Tomovi.
"Ahoj Tome,neruším tě?!"
"Ahoj,nerušíš,co potřebuješ?"
"No,já tak trochu zapomněla na Honzy narozky..Mohl by jsi mi to když tak dovézt do školy prosím?"
"Jasně..tak co mu chceš koupit?"
"No,přemýšlela jsem nad..."
.....
Fajn..Tom už dárek koupil a za chvilku mi to doveze!Uff..Už jen najít Honzu.Chodím po chodbě jak debil,ale nikde ho nevidím..Ah!Tom!Alespoň,že už je tady!
"Tome!Pane bože děkuju!!!"řekla jsem a skočila mu okolo krku.
"Jasně,nemáš za co"řekl a usmál se.Dala jsem mu pusu na tvář a rozloučila se.Fajn.Tak teď už jen najít Honzu.
-Pohled Jakuba-
Když jsem viděl Taru jak někoho objímá a pak mu dala pusu-sice na tvář,ale to neva-šel jsem okamžitě hledat Honzu.Prošel jsem chodbu,a když jsem ho nenašel,rozhodl jsem se,že se zajdu podívat na záchody.Á tady je!!
"Čáu,Honzo."řekl jsem a zašklebil se.
"No nazdar,co chceš?!"zeptal se nepříjemně.
"Asi bys rád věděl,že ta tvoje kočka,dala někomu pusu.."řekl jsem a zasmál se.
"No to určitě.."řekl a odešel..Ach jo..Je tak naivní.
-Pohled Honzy-
Když mi Jakub řekl to s Tarou,zarazilo mě to,ale nedal jsem to najevo.Proč by to ale dělala?Ona taková není..Nebo je?
Uviděl jsem Taru a vydal se za ní.Jakmile mě uviděla,tak se za mnou rozeběhla s něčím v ruce.
"Ahoj zlato!"řekla a dala mi pusu.Chtěla ještě něco říct,ale já ji předběhl.
"Hele Taro..Já..Komu si dávala pusu?!"řekl jsem a podíval se jí do očí.Vypadala zaskočeně,ale pak se usmála.
"Tomovi,přivezl mi tohle..."řekla a podala mi..dárek?Vím,že mám dneska narozky,ale nečekal jsem že mi něco dá..Když už tak odpoledne,na párty nebo tak..
"Co je to?"zeptal jsem se a vzal si zabalený dárek.
"Všechno nejlepší lásko!!"řekla a políbila mě.Odněkud se vynořily holky.
"Ahoj."řekly jednohlasně.
"Co je to?"zeptala se Laura.
"Dala jsem mu dárek k narozkám."řekla Tara a usmála se.
"Rozbal to už!"řekla nedočkavě..Fajn?Rozbalím to.
-Pohled Tary-
Konečně ten dárek rozbaloval.Nemůžu se dočkat jeho reakce..Rozbalil to a koukl se na mě překvapeným pohledem.Jasně že to nečekal.Nikdo by to nečekal.
"Zlato..tohle si od tebe nemůžu vzít."řekl a já se zamračila.
"Jasně že můžeš.A taky vezmeš."řekla jsem a usmála se.
"Zlato..vždyť tě to muselo stát hrozně moc.."řekl a já se opět zamračila..
"Na ceně nezáleží.."řekla jsem a koukala mu do očí.
"Ale dát mi Ipad k narozkám?"řekl a koukl se na mě.
"Ježiš Honzo!! Prostě si to nech."řekla jsem se smíchem a on mě objal.Poté mě políbil.
"Děkuju ti"řekl a zazvonilo.
....
Jsme u Honzy,přepraveni na to,jít do klubu.Přijeli jsme tam a hned šli k baru..A bylo to tu znova.Pijeme,tancujeme,pijeme,tancujeme..Pořád dokola..
Šla jsem na záchod a uslyšela vzdychání.Snažila jsem se to ignorovat.Vykonala jsem svou potřebu a umyla si ruce.Odcházela jsem a uslyšela jsem otevření dveří a reflexně se otočila,vyšla nějaká blondýna a ..Ne..Ne,ne,ne,ne,ne!!!To nemůže být on!!!
ČTEŠ
Tara a youtuber
FanfictionUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...