Zazvonilo na přípravu a tak jsme šli dovnitř. Vzali jsme si potřebné věci a šli do třídy, kde nás čeká peklo.
Měl narážky jen co přišel do třídy, debil.
"Oh slečna Solková s panem Macákem dorazili do školy? Wow, co se stalo?" udělal 'překvapený' výraz a hodil jeho věci na katedru.
"Koukám, že máte radost. Co kdyby jsme zašli za panem ředitelem a řekli mu o incidentu, který se stal před měsícem, hm?" řekla jsem a 'velkým zájmem' a uchechtla se nad jeho výrazem. Je to k smíchu.. kdyby jste jen viděli, jak se zatvářil.
"Otevřete si učebnice na straně 98 a začněte si číst. Čím víc toho přečtete, tím líp pro vás. Na konci hodiny si napíšete test o tom, co jste četli."no to si dělá prdel ne? Vždyť to končí na straně 123!!To je takovej kretén!
Začala jsem číst a celkem mě to i zaujalo. Za 30 minut jsem to měla celé přečtené a pět minut na to Emilton rozdal papíry.
"Každý k němu připište svůj názor."zašklebil se a sedl si.
16 letá Emily Johnson se díky práci svého otce musela přestěhovat z Londýna do New Yorku. Přestoupila na novou školu kde hned od prvního dne byla šikanována. Po půl roce se jí zastane nově příchozí kluk jménem Josh Teester, který se popere s 'vůdcem' party šikanátorů. Od té doby se k Emily nikdo z nich nepřiblížil a ona v klidu prošla prvním ročníkem. O měsíc později spolu Emily a Josh začli chodit. Stali se nejpopulárnější na škole a každý je obdivoval. -- Je to hrozně smyšlený příběh, který se nikdy nemůže stát. Je to strašně nereálný a hlavně divný..
Dopsala jsem a papír mu položila na stůl. Šla jsem poradit i Honzovi, Jackovi a holkám.
Skončila první hodiny a Emilton si mě zavolal k sobě. Nechápu proč, ale šla jsem za ním. Řekla jsem Honzovi ať radši počká za dveřmi.
"Ano, pane Emiltone?" Řekla jsem předstíraným zájmem a on se podíval na můj popsaný papír.
"Smím se zeptat, proč jste napsala takovýhle názor?" nadzvedl obočí a díval se mi do očí.
"Zeptat se smíte, ale nechápu, k čemu vám to bude. Ten příběh je nereálný. Nikdy v životě se to nemůže stát, a nechápu, jak mohl někdo takovou píčovinu napsat.."
"Můžete odejít." řekl a já odešla ze třídy a i s Honzou k našim skřínkám.
xxxxxxx
Jak se vám líbil dnešní díl?? Je celkem o ničem, ale příští díl už bude lepší... 😉
Tak co? Těšíme se na prázdniny?🙂
Bye Sweathearts❤
ČTEŠ
Tara a youtuber
Fiksi PenggemarUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...