Zastavila jsem před domem a zamkla auto. Domů jsem však nešla. Vešla jsem na sousední pozemek a po úzké cestičce došla až ke dveřím, na které jsem následně zaklepala. Nikdo neotvíral, tak jsem zaklepala znova. Stále nic. Zkusila jsem otevřít dveře, protože jestli jsou otevřené, tak je doma. Opatrně jsem chytla kliku a zmáčkla jí dolů. Je otevřeno, tak proč neotvírá? Vkročila jsem dovnitř a pomalu zavřela dveře.
" Jirko?" žádná odezva. Sakra tak kde si?
Otevřela jsem namátkou dveře a nakoukla dovnitř. Jak jsem zjistila, je to ložnice. Jirka leží na posteli přikrytý po pás peřinou a ruku objímá Charlieho. Ježiš to je roztomilý. Potichu jsem zavřela dveře a došla do kuchyně. Na bloček, který tu byl, jsem mu napsala krátký vzkaz. Tužku jsem odložila vedle bločku a odešla z domu. Zavřela jsem dveře a odešla z jeho pozemku. Otevřela jsem si dveře od našeho domu a vklouzla dovnitř.
" Ahoj zlato, kde jsi byla?" Honza mě objal ze zadu a já si zula boty.
" Ahoj, šla jsem za mamkou,aby nedostala ten dopis.. pak jsem ji ho tam stejně hodila na stůl. Kde jsou všichni?" sedla jsem si na sedačku na balkoně a koukala na část Prahy.
" Šli se připravit na párty. Dostali jsme zprávu, že se u Jakuba pořádá párty u bazénu." koula jsem se na telefon a měla jsem nepřijatou zprávu. Otevřela jsem ji a byla tam pozvánka na již zmiňovanou párty.
" Chceš jít?" zeptala jsem se a otočila se na Honzu opírající se o futra. Nadzvedl obočí a usmál se. Jak já miluju ten jeho úsměv. Miluju jeho.
" A ty?" prohrábla si vlasy a já jsem si skousla ret a stoupla si.
" Hmmm?" přešla jsem k němu a políbila ho.
" Tak půjdem." mrkl na mě a chtěl odejít. Chytla jsem ho za ruku a otočila k sobě. Přisála jsem se mu na rty a tačila směrem ke schodům.
"Počkej lass.. dneska nemám náladu." odtáhl se a já vykulila oči. Co to řekl? Tem co je věčné nadrženej jak prase dneska nemá náladu? Really?! No tak to snad není ani možný..
" Ty-"
" Dělám si srandu, prosím tě."zasmál se a chytl mě za ruku. Seběhli jsme schody a zalezli do ložnice..
.....
Už jsme připravení vyrazit, ale je tu jeden malý problém. Charlie.
Nazula jsem si jehli a vzala malou kabelku hodící se k šatům. Uklidnila jsem si do ní telefon a klíče a vyšla k Jirkovi. Zaklepala jsem a čekala až otevře - jestli stále nespí.
Dveře se otevřely a v nich stala slečna asi v mém věku.
" Ehmm ahoj? Je Jirka doma?" zeptala jsem se malé brunetky na jehlách.
" Jirko!" houkla směrem do vnitř a po chvilce uviděla mého souseda.
" Ahoj!" řekl a objal mě.
" Ahoj. Jdeme s Honzou ven. Mohl by jsi ho ještě pohlídat prosím? A omlouvám se.." usmála jsem se a přešlápla z jedné nohy na druhou.
" Jasně.. za co se omlouváš?" nečetl ten vzkaz?
" No.. když jsem přijela a klepala, tak jsi neotvíral. No tak jsem vešla dovnitř a uviděla tě spát i s Charliem. Napsala jsem ti vzkaz.. nečetl si ho?" nadzvedla jsem obočí.
" Jakej? Žádnej tu nebyl.. Nataly?!" No jasně.. mě ta holka byla nějaká povědomá. To je ta, co se vyspala s Jakubem v tom jednom klubu..
" Ano?" přicupitala s culivým úsměvem až to bylo nechutný.
" Vyhazovala jsi nějaký papír?" skřížil s i ruce na prsou.
" Ehmm jo.. nějaký byl na lince od nějaký holky." usmála se a Jirka se zamračil.
" A muzes mi ,kurva, vysvětlit proč? Tohle už je po třetí co jsi něco takového udělala! Už toho mám dost. Nejsi tu ani den a už mě s tímhle sereš! Zbal si svoje saky páky a vypadni." Co? Oni spolu byli? Hnus..
"Hned!" zařval a ona rychle někam běžela.
" Omlouvám se.. pohlídáš ho?" smutné jsem se usmála, i když jsem v duši skákala radostí.
" Nemáš se za co omlouvat.. jasně.. a myslím, že asi i přes noc co?" Zasmál se .
" Prosím.." uculila jsem se a v tom přišla Nataly.
" Tak ty to táhne s touhle kurvou?" Co prosím?! Jirka jí dal facku.
" Za prvé o mi neříkej, že je to kurva! A za druhé ne. Má přítele. Jsme jen dobří kamarádi a teď vypadni a nevracej se!" Obešla nás a hodila po mě vražednej pohled.
" Ehmm tak já už musím..měj se a děkuji!" Objala jsem ho a doběhla k autu.
" Nemáš za co, užijte si to!" Usmál se a zamával.
" Děkujeme." Řekla jsem a nastoupil do auta. Konečně můžeme vyjet..
Xxxxxxx
Dneska delší díl 👑✔
Fakt se tu tak nudím že vydávám díly denně 😂😂
Dneska jsem byla nakupovat a co vy? 😊
Bye Sweathearts❤❤
ČTEŠ
Tara a youtuber
Hayran KurguUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...