Omluvte prosím chyby psáno na telefonu🤗
-Pohled Tary-
Už jen čekáme na holky a Jacka a vyrážíme k nám domů.Vycházejí směrem k nám a já se usměju.Obejmu se s nimi a nastoupíme do auta.Opět se s Honzou smějeme tomu jak se v zadu mačkají.Nastartuju a vyrazím k našemu domu.Celou cestu jsem se musela smát nad tím,jak si představují náš se dům. Ani trochu se totiž nepřiblížili.Zastavím před brankou a slyším výjevy typu 'No to si ze mě děláte prdel?!' Odpovím jen prosté 'Ne' a vystoupíme z auta.
"Lásko v jděte zatím dovnitř,zajdu pro Charlieho."řeknu Honzovi a dám mu pusu na tvář.
"Kdo,nebo co je Charlie??"zeptala se Adél a Honza se zasmál.
"Uvidíš."usmála jsem se a vešla brankou k Jirky domu.Zaklepala jsem a koukla se k našemu domu.Laura stála před brankou a čekala na mě.Vyplázla jsem na ní v jazyk.
"Ahoj."usmál se na mě Lukáš a já mu úsměv oplatila.
"Ahoj,je tu Jirka?"zeptala jsem se a vzala si do rukou malou chlupatou kuličku.
"Ahoj zlatíčko"podrbu Charlieho za ušima a dala mu pusu na hlavičku.
"Jasně,zavolám ho."řekl a zmizel za dveřmi.Otočila jsem se na Lauru a ta se rozzářila když viděla Charlieho v mé ruce.Při otevření dveří jsem se otočila a spatřila dokonale vypracovanou postavu Jirky a v jeho svalnatých rukou Charlieho věci.Objala jsem ho. Ucítila jsem jak ztuhl a tak jsem se odtáhla.
"Ahoj,děkuju,že jsi mi ho pohlídal."vzala jsem si od něj věci a zastavila se na jeho tetování na prsu.Bylo nádherné.
"Nemáš za co."řekl a já se mu ihned podívala do očí.Cítila jsem jak pomalu rudnu."Líbí?"zeptal se a já zrudla ještě víc.Takhle jsem si mohla alespoň myslet,že mě neviděl..
"Ehmm..Ano.Co to má znamenat?"zeptala jsem se.Uchechtl se a podrbal Charlieho za ušima.
"Když jsem byl malý,mamka mi vyprávěla pohádku,kterou si vymyslela.Kdysi k tomu nakreslila tenhle obrázek.Řekl jsem si,že si to nechám vytetovat jako vzpomínku na překrásné dětství."usmál se a mrkl někam mimo.Otočila jsem se tím směrem.Oh,já zapomněla.Laura zrudla.
"Už budu muset.Čeká tam celkem dlouho."uchechtla jsem se a objala Jirku na rozloučenou.
"Můžu ti ho zase zítra donést, prosím?"zaculila jsem se a Jirka se opřený o futra dveří uchechtl.
"Kdykoliv."řekl a odepil se od futer.
"Díky moc,ahoj!"řekla jsem a otevřela dveře branky.
"Ahoj"zamával a s úsměvem zavřel dveře.
"Kdo to byl?"vyptávala se hned Laura.
"Jirka.Když nemůžeme,hlídá nám Charlieho."usmála jsem se a vyrazila ke dveřím.
"Je nádhernej!!"řekne a já se zasměju.
"A chytrej!"dodám a otevřu vchodové dveře.Laura ihned vyjekla.Protočila jsem nad tím oči a konečně položila malou chlupatou kouli na zem.Lauru jsem vydělala zalézat do koupelny a já šla za hlukem.Charlie ťapkal za mnou.Vzala jsem si ho opět do rukou a vešla do obýváku.
"Jezuskote!Ten je nádhernej!Jak se jmenuje??"sedla jsem si vedle Honzy na gauč a pustila vedle nás Charlieho.
"Charlie."řekl Honza a podrbal ho za ušima.Laura si už nejspíš prohlédla dům a přišla k nám.Sedla si vedle Jacka.
"Tak jak se vám líbí dům?"zeptal se Honza.
"Je li-bo-vej!"řekla Lucka a podrbala Charlieho za ušima.
"Musím vám něco říct,když už jste tu všichni."řekla jsem a všichni na mě upřeli zrak.Mám jim to říct?Není moc brzo?Přeci jen to není ještě jisté.Jak zareagují?Budou mít radost?Naštvaný?Začala jsem urychleně dýchat a zmáčkla Honzovi ruku.Jemně mě hladil bříškem palce po hřbetu ruky a já se pomalu uklidňovala.Tak jo..když už jsem to nakousla,tak jim to řeknu.Tak jo..Nádech,výdech a jdeme na to.
xxxx
Další díl😍Co na něj říkáte??Líbí se vám tetování??😊
21 dílů
ČTEŠ
Tara a youtuber
FanficUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...