Tara a youtuber#22-Opravdu to chceš?

1.1K 67 23
                                    

Ahoj lidi,moc bych se vám chtěla omluvit za to,že nevyšel delší dobu díl,ale nebyl čas a není ani teď.Proto je tenhle díl kratší.Jinak bych chtěla hrozně poděkovat @AdelkaKoublov a @KakaKrlkov za stálou podporu!!. ^ Podpořte je :))


Šla jsem na záchod a uslyšela vzdychání.Snažila jsem se to ignorovat.Vykonala jsem svou potřebu a umyla si ruce.Odcházela jsem a uslyšela jsem otevření dveří a reflexně se otočila,vyšla nějaká blondýna a ..Ne..Ne,ne,ne,ne,ne!!!To nemůže být on!!!

...

"Ale,ale,ale..Koho pak to tu máme?"zeptal se tím jeho oslizlým hlasem."Nataly,běž na před."rozkázal a ona poslechla.Zůstali jsme tam jenom my dva.

"Můžeš mě nechat být?"zeptala jsem se pro změnu já celkem dost otráveně.

"No,to bych svým způsobem mohl..Ale já nechci."řekl a podíval se do zrcadla.

"Ale Jakube..To tě tu furt tak baví?Co je na tom zábavného?Koukat na lidi ak trpí?Hahaha fakt vtipný."řekla jsem a in se na mě podíval.Začal se přibližovat,tudíž já se začala oddalovat.Zastavila mne až studená zeď za mnou.Byl jen pár centimetrů ode mě a pak se přiblížil k mým rtům.

"Si tak nehorázně sexy,Taro.Hned bych z tebe vyšukal duši.."řekl.

"Nemáš tu náhodou tu svou Nataly?"zeptala jsem se a on se mi podíval do očí.

"Holka na noc.."řekl a chtěl mě políbit.Odstrčila jsem ho.

"Jakube!Já mám přítele!"křikla jsem po něm.

"A to vadí?"začal se opět přibližovat.Ach jo..Alkohol z něj dělá ještě většího debila než byl..

"Jo to vadí!"řekla jsem a vyšla ze záchoda.

Dorazila jsem k baru a objednala si něco..No ani nevím co..Kopla jsem to do sebe a šla za Honzou.Tancovali jsme až do do rána.Poté jsme jeli k nám domu.Zaplatili jsme taxikáři a šli ke mě do pokoje.

"Půjdu se umýt."řekl Honza a šel do koupelny.

"Fajn,ale pohni,chci jít taky!"křikla jsem po něm.Asi po 10ti minutách vyšel.

"No konečně."řekla jsem se smíchem a vešla do koupelny.Osprchovala jsem se,usušila a šla do pokoje.Honza ležel v boxerkách na posteli a pozoroval mě.Přišla jsem k němu a dala mu pusu.Z té nakonec bylo vášnivé líbání.

Po chvíli mi začal rozepínat podprsenku.Následně stáhnul i kalhotky a já jemu boxerky.Poprvé sme před sebou byli úplně nazí.

"Opravdu to chceš?"zeptal se mě.

"Ano"řekla jsem.Následně do mě vnikl.Zabolelo to,ale pak už to bulo příjemný.Užívala jsem si ten pocit.Bylo to nádherný..

"Si tak úžasná.."zašeptal mi do ucha.Zavzdychala jsem.Udělali jsme se oba najednou a svalili se vedle sebe.Byli jsme dost unavení,a tak jsme do chvíle usli.

xxx

Ještě jednou se vám omlouvám.Není čas a teď asi ani nebude.Nevím,kdy vyjde další díl,ale bude ohodně delší než tento..Na 100%..Ještě děkuju jednou holkám,ale ne jen holkám,ale všem,co mě jakkoli podporují!!Děkuju vám!! <33

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat