Tara a youtuber#29-Zpět Praha?

915 67 29
                                    


"Honzo?!Lásko?!Lásko co se stalo?!"Pane bože!!To ne!!Co se stalo?!

....

Ne,ne,ne,ne,ne!!Proč?Co??!Tyhle otázky se mi honily hlavou stále dokola.Asi po čtvrt hodině mi někdo zavolal.Honza!!Pane bože!

"Honzo?!Co se stalo?"ptala jsem se hned,ale odpověď od Honzy se mi nedostala..Byla to nějaká holka či paní..

"Dobrý den,je u telefonu slečna Tara Solková?"co se to děje?!

"A-no?Co se děje a kdo jste?"vykoktala jsem ze sebe..

"Jsem doktorka Smithelová z New Yorské nemocnice..Znáte Jana Macáka?"doktorka?!Jak doktorka?!

"Ano!Co se stalo?!"

"Měl autonehodu,byl v autě s nějakou dívkou.Myslím,že by bylo dobré,kdyby jste za ním přijela."

"A co mu je?Je na tom špatně?"

"Bohužel,tyto informace můžeme poskytnout jen blízkým z rodiny"Tak proč mi to doprdele říká?!

"Pane bože!A kde je jeho matka?!Volali jste jí?"

"Jeho matka je tu s námi.."pfff nechápu je..inteligence lvl 9000...

"Dejte mi jí prosím."

"Ahoj Taro.."ozvala se z telefonu Honzova mamka Karolína.

"Ahoj Kájo..Jak je na tom?!"

"Má prý otřes mozku a zlomenou nohu..Ta dívka,která jela s ním to prý nepřežila a na místě umřela.."Pane bože..

"A kdo to byl?"

"Jmenovala se Anett.Stěhovala se vedle nás."To je ta holka kvůli které sme se pohádali!!

"Aha..Jak to teď bude?"zeptala jsem se.

"Nechají si ho tu den,dva na pozorování a pak ho pustí domů..Jo a Taro?Mám skvělou zprávu.."bojím se celkem zeptat jako..

"Jakou?"

"V práci mi řekli,že mě přesouvají zpátky do Prahy..Stěhujeme se zpět"Jako vážně?!!!

"Ježiši opravdu?!Děláš si ze mě legraci?!"

"Ne..V pondělí nám letí letadlo.."

"To je super!Už se na vás moc těším!"

"To my na tebe taky!Už musím jít..Měj se,Taro!"

"Ty taky!!"řekla jsem a zavěsila.

Pane bože!!Stěhujou se zpátky!!To je úžasný!!Už jen týden a uvidím ho!!To snad není možný!!Tak dlouho jsme se neviděli!Ale nejvíce mě teď zajímá,jak je na tom..Je to hrozný pocit..Jako by půlka mě byla mrtvá..Z myšlení nad Honzou a tím co se stalo jsem usla.

Je 6:30 a já vstávám do školy.Je pátek,takže klid.Už se hrozně těším na reakci holek a Jacka,až jim řeknu že se Honza vrátí!!Už jen 3 dny a uvidím ho!!Pane bože já se tak hrozně těším!Přišla jsem do kuchyně už připravená vyrazit.Mamka snídala a já si došla udělat jen ovesnou kaši s jahodami.

"Ahoj,mami!"řekla jsem tím nejvíc šťastným hlase vůbec!

"Ahoj,Taro,co se děje?"zeptala se s úsměvem.

"Mami!Neuvěříš!Honza a Kája se vracejí zpátky do Prahy!!"vypískla jsem a sedla si na židli naproti mamce."

"Opravdu?To je super!"řekla a odnesla prázdný talíř do myčky.

"Jo to je..už se hrozně těším.."řekla jsem a začala jíst svou snídani.Dojedla jsem a dala talíř do myčky.Vzala jsem si klíče od auta,nandala lodičky a jela do školy.Cestou jsem si zpívala písničky od Justina.Přijela jsem ke škole a zaparkovala na své obvyklé místo.Hned jsem šla za holkama.

"Ahoj holky!Mám úžasnou zprávu,ale..kde je Jack?Vždy tu je s námi."řekla jsem a holky se na mě podívali.

"Jack přijede dýl,musel k doktorovi s Amandou."řekla Lucka a usmála se.

"A jako zprávu?!"zeptala se Laura.

"No vlastně mám špatnou a dobrou zprávu..Ta špatná je,že jsem včera mluvila s Honzou a řekla mu,že jsem se vykousla s Jacobem.. a -"

"Co si?!"vykřikla Adél tak nahlas,že se pozemek ztišil.

"Adél..byla to nehoda..Hned jsem-"

"Jak tohle může být nehoda?!"zeptala se naštvaným hlasem.

"Byla jsem totálně ve stresu a Jacob šel ke mě na doučování a pak se přiznal,že to umí perfektně a tak jsme šli ven.Řekla jsem mu všechno..i o Honzovi a Anet..rozbrečela jsem se a on mě obejmul.Pak se ke mě přiblížila políbil mě .Asi po 5ti sekundách jsem se odtáhla..Neuvědomovala jsem si to..Myslím na Honzu tak často,že si ho občas pletu s lidmi.."vysvětlila jsem to.

"Aha.."řekla mi a podívala se mi do očí.

"Fajn,mluvíš pravdu tak pokračuj.."řekla a pokynula hlavou..Jak sakra mohla poznat že,..to jedno..

"No prostě jsem mu to řekla a pak bylo ticho..zjistila jsem,že měl autonehodu.."řekla jsem a ukápla mi slza."No a v autě s ním byla i ta Anett ale ta zemřela..Honza má zlomenou nohu a otřes mozku.."řekla jsem a setřela si slzy.Holky mě objali.

"A ta dobrá?"zeptali se jednohlasně.

"Volala jsem s Kájou,a ona mi řekla že se v pondělí vrací zpátky do Čech!"řekla jsem a holky vypískly.

"Ahoj co se děje?"zeptal se Jack hned co přišel.

"Ahoj..Honza se stěhuje zpátky!!"řekla jsem a Jack mě objal.

"Jako vážně?!To je super!!"řekl a zazvonilo na přípravu.Šli jsme si připravit a pak do třídy..

....


Celý den uběhl hrozně rychlo.Momentálně je 22:16 a já si doklidila pokoj a protřídila šatník.Zabralo mi to celý den..Je to hrozný..Jsem dost unavená,tak se jdu jen umýt a spát..

xxxx

Ahoooj!Tak co říkáte na další díl?!Jinak 9k reads!!Díky moooc!!<3 Už jen 1k a bude to 10k reads!Pane bože to je tak neuvěřitelný!!Nikdy jsem nečekala že to bude tak moc!Předpokládala jsem maximálně tak 500 reads..Jste skvělí!! <33

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat