Sedíme ve společenské místnosti a já přemýšlím nad pomstou. Je 8 večer. Otočila jsem se za naštvaným křikem." Pane učiteli! Neteče voda!" přiběhla rozčílená Natálie Sulerová. Královna třídy.
" Jak neteče?" Zeptal se učitel a Natálie protočil očima.
" Prostě neteče!!" Rozhodila rukama a následně si je zkřížila na prsou.
" Tak moment. Zavolám majiteli." Vytáhl telefon a následně vytočil číslo.
" Dobrý den, pane Klemsar, volám kvůli-" Co to řekl? Klemsar? Takhle se jmenuje Jirka!
Dál jsem neposlouchala rozhovor mezi učitelem a majitelem chaty a věnovala se rozhovoru mezi námi.
" Takže dneska se sejdeme u vás na pokoji a hrajem flašku?" Asi jsem měla vnímat je, a ne učitele..
" Ehmm jo, jasně" řekla jsem a usmála se.
" Za půl hodiny je tu majitel, takže jděte zatím do svého pokoje." Rozkázal učitel a my se všichni vydali do svých pokojů.
-O půl hodiny později-
Slyšela jsem příjezd auta, ale neřešila to.
Asi po pěti minutách jsem pomalu scházela schody. Uslyšela jsem velmi známí hlas. Hlas Jirky. Jemu tohle patří?!
" Pane bože! Ten je roztomilý!! Jak se jmenuje? Ten je tvůj??" Vyptávaly se jedná přes druhou. Vzal s sebou i Charlieho. Bože oni jsou tak roztomilý..
"Jo to je.. jmenuje se Charlie a je mé úžasné sousedky, která někam jela na výlet." Zaculil se a podrbal Charlieho za ušima.
" Zas tak úžasná být nemůže." Odfrkla si Natálie a on se uchechtl.
" Jo máš pravdu.. není úžasná," Odmlčel se a já celkem zesmutněla. Snad mě nepomluví. " je to dokonalá, suprová a krásná kamarádka." Dořekl a já se zasmála. Sešla jsem úplně schody a rozeběhla se k Jirkovi.
" Jirko!!" Skočila jsem mu kolem krku. Zasmál se a pevně mě obejmul.
" Ahoj! Nevěděl jsem, že budeš tady." Usmál se. Mé spolužačky nechápavě koukali.
" Ahoj zlatíčko!!" Vzala jsem si Charlieho do rukou a ten mě ihned začala oblizovat. Dala jsem mu pusu na hlavičku a koukla se na mé spolužačky.
" Ty se s ním znáš?" Nadzvedla obočí Natálie.
" Holky? Představuji vám tu nejlepší kamarádku a sousedku v jednom." Zasmál se a objal mě ze zadu.
" Tak trochu." Zasmála jsem se.
" Vezmu ho nahoru tak si pro něj pak prosím dojdi." Řekla jsem mu a prošla vedle Natálie a jejích dvou 'služek'.
Vyběhla jsem nahoru a vběhla do pokoje. Honza tu nebyl, tak jsem skusila pokoj kluků. Zaklepala jsem a po svolení vstoupila dovnitř.
" Ahoj, je tu Honza?" Zeptala jsem se a porozhlédla se po pokoji.
" Ježiši, ahoj Charlie!" Zvedl se Jack a převzal si ho.
" Jo.. teď, když už jde voda si u nás dává sprchu.. Čí je to pes?" Postavil se pohladil Charlieho.
" Můj a Honzy. Přivezl ho soused, kterými to tu patří a který ho hlídá.. ehmm můžu?" Ukázala jsem na dveře od koupelny a kluci jen jemně kývli hlavou. Otevřela jsem dveře a potichu vlezla dovnitř. Přes tu mlhu jen skoro nic neviděla. Vzala jsem mu oblečení a ručník a potichu vylezla.
" Takže. Teď půjdete ke mě do pokoje, kde se zamkneme a jelikož je náš pokoj za rohem, tak poprosím holky, že jakmile Honza vyjde z pokoje a zahne, jestli zamknou dveře, jako pomstu za tu vodu. A teď jděte!" Rozkázala jsem a kluci se smíchem zamkli své kufry a vyšli z jejich do našeho pokoje. Zamkli jsme se a já zavolala Lauře. S celým plánem souhlasila a začaly ho sledovat.
Asi o pět minut později, jsme slyšeli celkem hlasité 'No to si děláte prdel?!' a následně rychlí dupot a cloumání dveří. Přišla mi sms od Laury, že jsou dveře zamčené a ony, že se také zamkly. Začala jsem se smát a kluci se mnou.
" To si děláš srandu?! Taro pusť mě dovnitř!!" Řekl prosebně Honza a já se nepřestávala smát.
" Ale snad se nezlobíš, zlato!" Zařvala jsem a přešla ke dveřím.
" Tohle nemyslíš vážně!! Tohle je o dost vážnější!!" Řekl a já ho nechala další minutu s prosbama stát na chodbě. Poté jsem ho pustila dovnitř a on ihned běžel k posteli, vzal si oblečení a zaběhl do koupelny. Já se s klukama dál smála ma posteli a užívala si ten úžasný pocit pomsty.
Je to 1:1, zlato!
ČTEŠ
Tara a youtuber
Hayran KurguUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...