Tara a youtuber#60-Ředitelna

555 44 5
                                    


Někdo se pokusil otevřít dveře, a když zjistil, že to nejde, tak zaklepal na dveře, tak jsem s chutí zařvala, ať jde do prdele v domnění, že tam stojí Honza nebo Emilton. Když se z druhé strany ozval hlas Adél, šla jsem otevřít.

"Promiň" řekla jsem jen co jsem dveře otevřela. Koukla jsem se do zrcadla a zděsila se nad velikostí monoklu.

"Převléknu se a půjdu s tebou." řekla Adél a já se otočila. Dala sem si telefon do kapsy a sedla si na lavičku. Když se Adél převlékla, vzali jsme si tělocvik a šli ke svým skřínkám. Odložili jsme si věci a šli k ředitelce. Zaklepal jsme a se svolením vystoupily dovnitř.

"Dobrý den." řekli jsme nastejno s Adél .

"Dobrý den. Neměli byste být na hodině? A co se vám to stalo, slečno Solková?" vyzvídala ředitelka jen co nás viděla.

"Ehmm to je ten důvod,proč jsme tady.." falešně jsem se usmála a ředitelka pokynula, ať si sedneme. Udělali jsme tak a začli jsme řešit, co se stalo.

"My jsme se smáli o hodině tělocviku a pan Emilton nás poslal do druhé tělocvičny běhat. Koukala jsem na něj jako na blázna a s na mou otázku : 'Co prosím?' odpověděl: 'Jste hluchá nebo natvrdlá?' tak jsem si od něj vzala klíč a šla odemknout druhou tělocvičnu. Teď mě, prosím vás, omluvte za vulgární slovo. Asi 2 metry od dveří jsem vyslovila, že je to kretén. On to slyšel a zeptal se: 'Řekla jste snad něco?' a já mu velice drze odpověděla stejnou odpovědi jako on mě. Což znamená 'Jste hluchý nebo natvrdlý?' on se ke mě rozešel a s otázkou 'Co si to dovoluješ?' mi dal facku, že které vniklo tohle." dořekla jsem svůj proslov a ukázala na už dost zbarveného monokla pod okem. Ředitelka na mě koukala se zvýšeným obočím a vykulenýma očima.

"Dobře. Nikdy bych do vás neřekla, že budete takhle drzá a sprostá. Ale to s panem Emiltonem musíme vyřešit. Přijdu na další hodinu a probereme to. Zatím si projdu záznamy z kamer." Co? My tu máme kamery? No nic. S rozloučením jsme odešli z ředitelny a se zvoněním si to zamířili ke skřínkám, kde jsme si vzali věci a šli do třídy.

S Honzou, Jackem a holkama jsme řešili to co se stalo. Zazvonilo a my jen čekali na příchod toho kreténa s paní ředitelkou. Jsem docela zvědavá jak to dopadne.

Xxxxx

Ach jo,ach jo.. kdo by tušil že ve škole mají kamery? 😂

Byli jste už někdy na něčí svatbě? Já na ni půjdu za 2 týdny ❤ Hrozně se těším.

Za chvilku tu bude 40K ❤❤❤
🙊🙈
Bye Sweathearts ❤

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat