Vyšli jsme ven a Honza mi sundal šátek.
"Pane bože."řekla jsem a dala si ruce před pusu...
"Proč si to udělal?"zeptala jsem se ho.
"Protože tě nehorázně miluji!"řekl a políbil mě.
...
-Pohled Tary-
Stále jsem se koukala na oblohu..Bylo to tak krásný.Furt jsem si četla ten nápis..'Navždy tě budu milovat'..Přišla jsem k Honzovi a obejmula ho.
"To já tebe taky!"řekla jsem a koukla se mu do očí.
"Asi už by jsme se měli vrátit."řekl a já jen s úsměvem kývla.
Vešli jsme do tělocvičny a hned za mnou přiběhli holky.Padaly otázky typu'Bylo to nádherný?,Jaký to bylo?,To muselo být fakt romantický co?'jej..
"Jo..Bylo to úžasný."řekla jsem a koukla na Jacka stojícího za holkama.Usmála jsem se na něj a on mi úsměv opětoval.
Zazvonilo a my jsme měli mít matiku.Šli jsme se převléct a připravit si věci.Všichni jsme se sešli ve třídě,kde jsme se domluvili,že půjdem na párty jednoho kluka,který je ve 3.ročníku.Byla jsem pozvána a řekli mi,že si s sebou můžu vzít klidně i kámoše.Tak proč ne?Problém bude ale asi moje mamka.Má o mě strach.Přece jen je mi teprve 16.Fajn..půjdou k nám holky a Honza s Jackem a překecáme ji.Jo to by šlo.
.....
Hrozně ráda bych vám řekla,že dneska to ve škole bylo super.Ale nebylo.Asi víte,jak jsem vám už říkala,tak Jakub šikanuje.Přešlo to ale úplně a jinou úroveň..
-Flashback-
"Hele lidi,jen si odskočím a hned jsem zpět."řekla jsem jim a šla na záchod.Cestou jsem potkala i Jakuba.Ach jo...
"Ááá..koho pak to tu máme?Naše děvka jde bez své grupy?"zasmál se a nebezpečně se ke mě přiblížil."
"Co po mě chceš Jakube.."řekla jsem otráveně a zhnuseně zároveň.
"Chci tebe.."řekl a zmáčkl mi zadek.Nevydržela jsem to a vlepila mu facku.Ale to sem neměla dělat.Dal mi 5x větší.Spadla jsem na zem a začala brečet.Ano začala jsem brečet,protože to hrozně bolelo.
"Co si to dovoluješ ty malá děvko?!!!"zařval přes celou chodbu.Bylo tam najednou hrobové ticho.
"Postav se!"křikl a já se na něj jen koukla.
"Řekl jsem ti postav se!!"zařval,chytl mě pod krkem a vytáhl nahoru.Opřel mě o zeď a stále mě držel pod krkem.
"Podívej se na sebe.Jsi jen malá,ubrečená děvka."řekl a koukal se mi při tom do očí.
"Jak se s tebou ti kreténi můžou bavit,hm?"stále koukajíc do mých očí čekal na odpověď.Jasně,že jsem mu neodpověděla.Schytala jsem další a pak ještě jednu.
"To kurva neumíš mluvit nebo co?!"zařval.
"U-umím."řekla jsem a on se pousmál.
"Tak tahle malá kurvička prý umí mluvit."řekl do chodby,kde stále převládalo ticho.
"Ty kreténe!Okamžitě ji pust!!"zařval nějaký kluk.Podle hlasu jsem poznala,že to byl Jack.
"Nebo co?"řekl a zasmál se mu.Jack k němu přišel a dal mu pěstí do toho jeho vytlemeného ksichtu.Jakub mě pustil a já spadla na zem.Koukl na Jacka,který vypadal,že ho zabije.Jakub chtěl Jackovi taky jednu vrazit.Ten mu jenom chytl ruku a druhou mu dal další.Já stále seděla na zemi a s brekem koukala co s děje.Nejsem schopná říct žádné slovo.
ČTEŠ
Tara a youtuber
FanficUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...