Právě stojím v přenádherném domě.Je dvoupatrový a luxusně zařízený.Sice jsem přemýšlela jen nad bytem,ale tohle je super.S paní,co vlastnila barák,jsem se domluvila zatím na pronájmu.Ale v budoucnu ho určitě koupím.Jestli na něj budu mít.Je fakt nádherný..I Honzovi se líbil a je to k němu asi jen 10 minut cesty.Podepsala jsem papíry o pronájmu a rozloučila se.
Šli jsme směrem domu a Honza mě zastavil.
"Děje se něco?"zeptala jsem se.Nechápu co se dnes stále děje.Nejdřív čas a teď tohle?
"Chtěl bych ti něco dát."řekl a usmál se.Začal vytahovat nějakou krabičku z kapsy a podal mi jí do ruky.
"Co je to?"usmála jsem a otevřela krabičku.Byl tu stříbrný řetízek s přívěškem forever.
"Ježiši děkuju!Ale..proč mi to dáváš?"zeptala jsem se a nadzvedla obočí.
"Protože tě miluju."řekl a políbil mě.
"Já tebe.."řekla jsem a políbila ho taky.Vydali jsme se opět na cestu.Došli jsme k bytu a vešli do vnitř.Udělali jsme si kafe a Honza se celou dobu nějak divně tvářil.Tak jakože natěšeně.
"Honzo a dost..Co vám dneska ?!"řekla jsem celkem podrážděně.Už mě to fakt nebaví..
"Hele,nebuď taková a jdi si oblíct-jak by řekla Laura- něco sexy..Ale nepřežeň to."řekl a uchechtl se.
"Nepůjdu,dokavaď mi konečně někdo neřekne,co se tu děje!"řekla jsem a založila jsem si ruce na prsou.
"Fájn..Je to přesně 3 měsíce,co jsme nejlepší přátelé a chceme to oslavit.Mělo to být pro tebe a Jacka překvapení,ale zkazila sis to."řekl a falešně se na mě usmál.O-ou tady bude někdo naštvanej.Tak to jsem asi neměla..Fajn,tentokrát je to moje chyba a moje panovačnost..
"Okej..promiň."řekla jsem a přesunula se do pokoje.Vytáhla jsem si šaty a šla do sprchy.Opláchla jsem se a umyla si vlasy.Následně jsem si je usušila a nakulmovala.Oblékla jsem si šaty a namalovala se.Vzala jsem si lodičky a šla do kuchyně.Někdo zazvonil a mě bylo jasný,kdo to je.
"Ahooooj lidi!"křikla Adél a přešla do kuchyně.Zarazila se při pohledu na mě a já cítila jak rudnu.
"Jo jasný,je to hrozný,půjdu se převlíkout."řekla jsem a chtěla projít kolem Adél,která měla podobné šaty.
"Ne!Je to super!"řekla a objala mě.Postupně přišli do kuchyně i Jack,Lucka,Laura a Honza.Objali jsme se a postupně se dosoukali do auta.
Celý večer jsme propili a protancovali.Jako vždy.Pořádně jsme si to užili.
...
Mám již zbalené všechny věci a převáží se mi do domu.Konečně jsem se dala do řeči s matkou a vše jsme si vyříkali.Řekla mi,že mi nájem domu bude platit.Nemám nic proti.I s Honzou a Kájau i mou mamkou jsme jeli již k mému pronajatému domu.Mamka s Kájou si s oblibou prošli.Hrozně se jim líbil a mamka byla ráda,že se nestěhuju kilometry daleko.Tom mi pomohl s nastěhováním skříní a těch těžkých věcí.Pak jsme sem donesli krabice já vybalování nechala na zítřek.Byla jsem celkem dost unavená.Zeptala jsem se Honzy,jestli by tu se mnou nepřespal a samozřejmě souhlasil.Vytáhli jsme si deky a polštáře a lehli si na postel uprostřed místnosti.
xxxx
Ahoj všichni.Po dlouhé době díl..Já vím je krátký,ale zítra píšem a já vám slíbila po příjímačkách nový díl,ale vrátila jsem se v 7 večer a to jsem byla fáákt líná něco psát..
Hodně lidí se mě ptalo jak dopadli přijímačky (včerejší)..No abych vám řekla pravdu..Byla to hrůza.Gramatický (Čj,M,Aj) byli v pohodě,ale při fyzických jsem si udělala něco s kotníkem,takže super..Ale na druhou školu mě přijali takže to znamená co??ŽE JDU NA STŘEDNÍ <33
Jinak lidííí 13k <3333 Bože je to super .. už i 1k votes <3
JSTE NEJLEPŠÍ <33
ČTEŠ
Tara a youtuber
FanfictionUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...