Tara a youtuber#7-'Uděláš to a skončila jsem s tebou..'

1.5K 95 5
                                    

Honzo NE! ..

Všichni na mě koukali jak na debila ale bylo mi to jedno..

"Nech toho Honzo..On ti za to nestojí!"řekla jsem s dost vážnou tváří.

"Ale Taro..štve mě to a ty to moc dobře víš že tohle nenávidím!!!"skoro to na mě zařval a tak jsem se otočila a odcházela.Když jsem se otočila všichni včetně Honzy a holek na mě koukali a mlčeli a já jen dodala "Víš co?Dělej si co chceš,já mám dnes svůj den,mám narozky a nenechám si je jen tak zkazit..Ale uděláš to,a skončila jsem s tebou!"řekla jsem s klidným hlasem a odešla ze třídy.

Fakt mě naštval..Mám ho ráda to jo..Naštvalo mě to..Jo,ale nechci aby mu dal pěstí.Beru to tak že je prostě nadržený prase a nevím co ještě.Zazvonilo na hodinu a tak jsem šla do třídy.Vešla jsem a všichni zmlkli.Proč?To nevím.A bylo mi to i jedno.Sedla jsem si na své místo vedle Honzy a koukala se do mobilu.Přišla učitelka a divila se že nikdo ani necekl.Většinou všichni řvou a běhají po třídě,ale teď ne.Všichni seděli na svém místě a mlčeli.

"Co se to tu děje?"zeptala se učitelka.

"Co by se tu mělo dít?"zeptal se někdo.

"Že jste tak potichu."

"My sami nevíme.."

Zapla jsem si zpátky mobil a napsala Lauře..

Já:"Udělal to?"

L.:"Ne :) Jen mu řekl že nebýt tebe tak je v nemocnici a šel si sednout do lavice. :D :) "

Já:"Dobře :)"

L.:" :) "

Přišla mi fotka na snap a tak jsem na něj najela.Otočila jsem se na Honzu který se koukal na můj mobil než postřehl že se na něj koukám.Koukali jsme na sebe asi 5 minut a pak jsem konečně zase koukla na ten snap.Dala jsem telefon mezi nás a usmála se na Honzu.Úsměv mi oplatil.Konečně jsem rozklikla snap a tam bylo napsáno 'Je to sráč.Proč se s ním bavíš? :D'Jen sem se uchechtla a otočila se na Honzu..Ten  jen zvedl obočí a čekal co odpovím.Usmála jsem se a najela na přední kameru a vyfotila se s ním.K tomu napsala 'Protože není ty!! :* ' a odeslala.Honza se jen zasmál a pak jsme si zapsali něco z tabule.

Konec hodiny a my šli na chodbu.S holkama a Honzou jsme se tam o něčem bavili a nejednou zazvonilo.Šli jsme zpátky do třídy a já na messengeru založila skupinu mě,holek a Honzy.

Já:"Nechcete jít dneska k nám?Oslavit narozky?^^"

Honza:"Já s tím nemám problém :)"

Laura:"Já taky ne :)"

Lucka:"Super nápad! :)"

Adél:"Dobře :3"

Já:"Jste tady autem?"

Laura:"Všichni nejsou jako ty! :D "

Adél:"Ne :( všichni jsme socky :DD "

Já:"Já se jen ptala :D Pojedete se mnou hned po škole?"

Laura:"Jj :) "

Adél"Ok :)"

Honza:"Dobře:)"

Lucka:"Jj:)"

Tím konverzace skončila.Po škole jsme šli k mému autu a přivázali na střechu auta medvěda :D.


















Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat