"Taro prosím..Pust mě dovnitř..Nemyslel jsem to tak!!"
"Vypadni!!"zařvala přes dveře.
"Tato pro-"
"Ne!Vypadni odsud!!!"
....
-Pohled Tary-
Sjela jsem po zádech po dveřích a brečela.Jo..Možná má pravdu,mám 'luxusní' život,skvělé přátele a mamku a všechno,ale bez něj to tu nezvládnu.On je moje všechno..
Slyšela jsem jak odchází.Bože..Náš poslední rozhovor je hádka..To snad není možný.
Zavolala jsem holkám a Jackovi,jestli u nás nechtějí spát,že by jsme jako 'překvapení' jeli ráno na letiště.Samozřejmě souhlasili.Asi po půl hodině tu byli všichni.
"Taro?Co jste si udělali?"zeptala se Lucka.
"S kým?"Jasně..věděla jsem s kým,ale jak to mohla vědět ona?
"S Honzou,volala jsem s ním a řekl že jste se pohádali..Byl z toho fakt špatnej.."aha..
"No já..Je to moje vina..Naštvala jsem se kvůli tomu,že měl pravdu.."
"Aha..V kolik odlítá?"zeptala se pro tentokrát Laura.
"Ve 4 ráno.."
"Tak to by jsme měli jít spát.."zasmál se Jack.
"Jo asi jo..Dojdu si dát ještě sprchu."řekla jsem a zašla do koupelny.Osprchovala jsem se a abychom to ráno neměli těžké,napsala jsem Honzově mamce,aby stáli někde,kde je najdeme,že se přijdeme ještě rozloučit a aby mu to hlavně neříkala.Odepsala,že je za to ráda,že se alespoň usmíříme.Ježiiiiiš..Kdo všechno to ví?!No nic..Oblíkla jsem si pyžamo a šla do pokoje.Lehla jsem si vedle holek a do 5 minut usla.
2:30 ráno..
Vstali jsme,oblíkli se a udělali si snídani.Nasnídali jsme se a vyrazili na letiště.
Stojíme před vchodem a já mám slzy na krajíčku.Ach jo..Vešli jsme dovnitř a já uviděla Honzu a jeho mamku jak stáli asi 100 metrů zády k nám od nás.Vyšli jsme,a když jsme byli asi 10 metrů od nich,otočili se.Zrychlila jsem krok a Honza mě hned obejmul.Brečela jsem jako malé dítě.A taky proč ne?Můj kluk odjíždí kilometry daleko a já ho uvidím maximálně tak přes kameru..Je to hrozný pocit.Zvedla jsem k němu svůj ubrečený obličej.On taky brečel!Pane bože..
"Miluji tě,hrozně,hrozně moc."řekl a zabořil si hlavu do mého ramene.
"Já tebe víc..Mnohem víc.."řekla jsem a zabořila se do jeho hrudi.Tohle mi bude hrozně chybět.Povolil obětí a koukl se na holky a Jacka.Lucka s Laurou a Adél brečely taky..Šel je obejmout.Loučili jsme se hrozně dlouho..
'Prosíme všechny,kteří letí do Ameriky ať se dostaví k bezbečnostní kontrole a připraví se na odlet.'rozeznělo se v rozhlasu(Nezájem jako že to tak není :D Prostě u mě v příběhu se to bude říkat takhle :D !! )Ne!!Jen to ne!Naposledy jsem obejmula a políbila Honzu.
"Budeš mi hrozně chybět.."řekla jsem mu.
"To ty mě taky.."řekl a odcházel.Vrátila jsem se k Jackovi a holkám.Obejmuli jsme se všichni navzájem.Bude nám chybět...
Nasedli jsme do auta a odjeli domů.Dneska už do školy stejně nepůjdeme...
-Pohled Honzy-
Odbavili jsme si kufry a nastoupili do letadla.Hned jakmile jsem si sedl na své místo.Zjistil jsem,že mamka vedle mě sedět nebude.Po chvíli si ke mě sedla nějaká blondýna.Byla celkem pěkná.To uznávám.
"Ahoj,já jsem Anett."řekla mi s úsměvem.
"Ehm,ahoj,já jsem Honza."řekl jsem a přijal její ruku.
"Proč letíš do Ameriky?"zeptala se mě po chvilce.
"Stěhujme se.A ty?"
"Jo..my taky.Stěhujeme se někam do New Yorku.."
"Do New Yorku?Tam se stěhuji taky.."řekl jsem s úsměvem.
Povídali jsme se asi 3 hodiny,než jsme oba usli.Zjistil jsem,že má mladšího bratra Lukáše,že je jí 17 a její mamka se taky stěhuje kvůli práci.A shodou okolností,se stěhujeme vedle sebe a jdeme i na stejnou školu.Alespoň někoho tu budu znát..
xxx
Ahoj lidííí :D Je tu další díl a dopadlo to tak,jak většina lidí nechtělo..Ano,opravdu odletěl! :( :D No nic..co s tím naděláme? :D Nic.. :D Jo já vím..Další krátký díl.Omlouvám se,ale už takhle píšu díly po večerech,abych vás nezanedbávala úplně..Opravdu mám hrozně málo času.A i ten využiju na učení.Jinak lepší zpráva..Alespoň pro mě :D Zachvilku bude 10k <33
ČTEŠ
Tara a youtuber
FanficUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...