Vzali jsme si tělocvik a šli na hodinu. Někdo mi říkal, že hodiny tělocviku s Emiltonem jsou super. No tak to jsem zvědavá! S ním není žádná hodina zábavná.. Bože jak mě se tam nechce.
Převlékli jsme se a vešli do tělocvičny. Dala jsem si vlasy do drdolu a šla se zařadit do řady.
"Slečna Solková jde pozdě."řekl a koukal při tom na žáky v pozoru. Pohled přemístil na mě a já jen mikla rameny. Probodl mě pohledem a řekl Lauře ať udělá rozcvičku. Šla jsem co nejdál od Emiltona a co nejblíže k Honzovi. Otočila jsem se směrem k Lauře a dělala to, co předváděla před třídou. Bylo to i celkem k smíchu. Začala jsem se s Honzou, Jackem, Luckou a Adél smát. Emilton si nás ihned zavolal k sobě a měl pěkně naštvaný výraz. I když naštvaný je slabé slovo.
"Tady je klíč, támhle jsou dveře. Odemkněte si dveře a po zbytek hodiny běhejte. Zastavte se a máte problém ve tvaru třídní dutky."řekl a koukal po ostatních jestli dělají to, co mají.
"Co prosím?"nadzvedla jsem obočí a on přesměrovat pohled na mě.
"Jste hluchá nebo natvrdlá?"také nadzvedl obočí a já cítila adrenalin v krvi. Měla jsem sto chutí mu jednu vpálit.
"Okamžitě běžte do tý tělocvičny a začněte běhat!"zařval a my se rozešli k tělocvičně.
"Kretén."procedil jsem zkrz zaťaté zuby a dala ruce v pěst.
"Řekla jste snad něco?"zeptal se a já se otočila.
"Jste hluchý nebo natvrdlý?"vrátila jsem mu to s tím nejvíc hnusným tónem.
"Taro!"chytl mě za ramena Honza a stáhl mě k němu když viděl, jak se k nám Emilton blíží.
Xxxxx
Tady má někdo průser 😂😂
Prázdniny jsou tu 😍❤ Máte něco v plánu? Jedete na dovolenou?😊
Jak dopadlo vysvědčení?😁 Má tu někdo vyznamenání?😱
Užijte si 2 měsíce volna 😘😘Bye Sweathearts❤
ČTEŠ
Tara a youtuber
FanficUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...