"Ty děvko!"zařval a já mu vlepila ještě jednu.Napřahoval se,že mi taky jednu dá,ale někdo ho zarazil.
Pane bože co ten tady dělá?!
Chytl ho za ruku a klidným hlasem řekl "Nevíš že se holky nemlátí?!Dotkneš se jí a budeš toho litovat..".Ten chlap se sebral a odešel někam k baru.
"Co tady děláš?"zeptala sem se ho.
"No jak vidíš tak tě asi zachraňuju.."zazubil se na mě.Chvilku na to přišel Honza s pitím.
"Jakube?!"řekl se vztekem v hlase.
"Oh,ahoj Honzo..Nevěděl jsem že si tu taky."škodolibě se na něj usmál.
"Jo to sem..A teď můžeš jít.."řekl a Jakub se otočil ještě směrem ke mě.
"Hele kočko,když budeš zase potřebovat pomoct,řekni"upřímně se na mě usmál a odcházel.Ježiši.. ten má tak nádherný úsměv..
"Co se tu dělo?"zeptal se Honza když rozdal pití.
"Ále..Jeden chlap mě tu plácl přes zadek a tak se mě Jakub zastal.."
"Aha.."
Ještě chvíli jsme tancovali a už sme toho měli fakt hodně v sobě.Řekli jsme si že už by jsme měli jít.
Přijel pro nás taxík a nás se nasoukalo do auta.Vysadil nás u nás před barákem a já sem zaplatila a poděkovala.
Vešli jsme ke mě do pokoje a najednou Laura řekla"Hele lidi..Zahrajem si flašku!!".Všichni jsme souhlasili a tak jsem došla pro nějakou flašku a přinesla jí do pokoje.
Měla jsem točit jako první.Hrdli láhve mířilo na Lucku.
"Pravda nebo úkol?"zeptala sem se se smíchem.Přece jen ,hrajte flašku opilý s opilými kamarády..
"Ehm..Tak třeba úkol"
"Vykousni se s Honzou."začali jsem se tak hrozně smát.Honza se na mě koukl stylem 'Realy nigga?!!' a pak se začal smát taky.Začali se k sobě přibližovat,ale pak se Lucka oddálila.
"Co je?!"řezali jsme se tam s holkami smíchy.
"To nedám.."řekla."Nic proti tobě Honzo"dodala se smíchem.
"No tak si svlíkni jakoukoliv věc"vyhrkla jsem mezi smíchem.Lucka si sundala šaty protože nic jiného jí nezbývalo.
Hráli jsme asi půl hodiny a všichni už jsme byli jenom ve spodním prádle.Na řadě s točením byla Laura.Hrdlo se zastavilo směrem ke mě.
"Úkol"řekla jsem se smíchem.
"Vykousni se s Honzou"jakmile to dořekla tak jsme se na sebe s Honzou podívali a začali se přibližovat.Mezi našimi rty byla milimetrová mezera.Tu jsme ale během sekundy nechali zmizet.Asi po 15 sekundách jsem Honzu kousla do rtu a on mě potom taky..Odtáli jsme se od sebe a já si skousla spodní ret.
"Hej lidi..My jsme tu taky."řekla Adél se smíchem.
"Co kdyby jsme to už pro dnešek zabalili?Jsem dost unavená.."řekla Laura a všichni jsme souhlasili.
*******
Ráno jsem se vzbudila první s hroznou bolestí hlavy.Když sem si sedla na posteli tak jsem zjistila že v ní nejsem sama.Byla v ní ještě Laura.Adél,Lucka a Honza spali dole a matraci.Vylezla jsem z postele a potichu došla až ke dveřím abych nikoho nevzbudila.Došla jsem do kuchyně kde seděla mamka.
"Ahoj mami"řekla jsem.
"No ahoj..Jak bylo?"
"Kde jsou prášky?"ignorovala jsem její otázku a mířila si to k šuplíku s práškama.Vytáhla jsem odtamtud 5 prášků proti bolesti hlavy a šla natočit pití.
"Koukám že jste se asi dobře bavili.."zasmála se mamka.
"Jo..skvěle jsme si to užili."
"Hele já za minut odcházím..zvládnete to tu?"
"Jasně."řekla jsem a šla zpátky do pokoje.Potichu jsem vlezla do pokoje.Všichni ještě spali a tak jsem tam dala 4 skleničky a 4 prášky.Potichu jsem se oblíkla a šla dolů udělat snídani protože bylo 10:15.
Je víkend a já nemám tucha co budu dělat.Pujdem někam všichni spolu?Třeba bowling?Neee!Budem válet šunky u nás a koukat na filmy..Určitě budou souhlasit.
K snídani jsem udělala vafle s čerstvým ovoce.
Šla jsem se snídaní nahoru do pokoje kde už všichni byli vzhůru.Mě už hlava přestávala bolet.Bylo 11:21.
"Dobré ráno"řekla jsem při vstupu do pokoje.
"Jo.. dobré"řekli a koukli po mě.
Dala jsem jídlo na stůl a zeptala jsem se na můj vymyšlený plán dne.Souhlasili.
Snědli jsme vafle a tak jsem jim řekla ať vyberou nějaký film a šla jsem odnést špinavé nádobí.
Bylo 12:54 a já jsem už byla v pohodě.Ani ostatní už tak nebolela hlava.
Vrátila jsem se nahoru a zeptala se co vybrali za film.
"Shodli jsme se že se chceme koukat na Grown ups souhlasíš?"
"Jasně proč ne?"řekla jsem."Tak pojďte"řekla jsem když jsem si vzala Macbook.
"Kam?"zeptal se honza.
"Prostě pojďte"řekla jsem a všichni mě následovali.Máme doma menší kino.
"To nemyslíš vážně?!Vy tu máte domácí kino?!"řekli všichni.
"No?"řekla jsem nepřítomně a hledala jsem film v Macbooku.
"Sedněte si na co chcete"řekla jsem když jsem spouštěla film.Sedli jsme si všichni jeden velký sedací pytel.
************
Zkoukli jsme asi 7 filmů a z toho 3 horrory.Bylo 23:27 a mi byli unavení.Vypli jsme tedy filmy a šli jsme spát.
Ahoj lidííí :D Omlouvám se že vyšel tento díl po tak dlouhé době ale jezdila jsem po doktorech kvůli střední škole a nějak se mi do toho ani nechtělo :D Teď by měl vyjít aspoň 1 díl každý týden!! :) Jinnak hrozně moc děkuju za skoro 1000 reads a 100 hlasů!!
ČTEŠ
Tara a youtuber
FanficUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...