Koukala jsem se stále na stejné místo.Jakub.Proč je zrovna tady?Je ten poslední,koho bych zrovna chtěla vidět.Nevím proč.Prostě je to mezi námi jiný..
"Co se děje?"zeptal se Honza a já odvrátila pohled k němu.Měl své jídlo pomalu snězené a já si dala další sousto do úst.
"Je tu Jakub."řekla jsem když jsem sousto snědla.Otočili jsme se jeho směrem a zkoumali,s kým tam sedí.Byla to nějaká malá holka.Proč je tu s mladší minimálně o 7 let?Je to jeho sestra?Myslela jsem si,že je jedináček..No nic.Dojedla jsem své jídlo,zaplatili jsme a odešli.Nastoupili jsme do mého auta a vyjeli domů.Bože.Charlie zůstal sám doma!Vůbec mi to nedošlo!!Zrychlila jsem a Honza se na mě zděšeně koukl.
"Hej zlatí,jsem tu taky.."řekl a chytl mě za ruku.Ve zpětném zrcátku začali blikat červené a modré světla.No doprdele!!To si děláte legraci?! Zrovna teď?!Agrrrr...Zastavila jsem na okraji silnice a čekala na příchod policie.
"Dobrý den,prosím řidičský a technický průkaz prosím."řekl muž asi ve věku 25 let.Měl moderně sestříhané hnědé vlasy a modré oči.
"Víte o tom,že je tu povolená rychlost jen 70 kilometrů za hodinu?Jela jste 120.."uchechtl se policajt a vrátil mi papíry.
"Dneska to necháme být,ale příště už by se to zapsalo a byla by pokuta.Takže si dávejte pozor,kde s tímhle krasavcem jezdíte."poklepal na auto a mrknul na mě.
"Pane bože mockrát vám děkuji!Budu si dávat pozor."vydechla jsem a prohrábla si vlasy.
"Mějte se.Nashledanou."řekl a mávl rukou.
"Neshledanou."řekla jsem a zatáhla okénko.Pane bože!Málem sem měla infarkt.Mamča by mě zabila,kdybych měla pokutu.
"Kretén."procedil skrz zuby Honza.
"Honzo!"probodla jsem ho pohledem a vyjela zpátky na silnici.
"Čuměl ti do výstřihu!!"vykřiknul a já trochu trhla volantem jak sem se lekla.Toho jsem si nevšimla.Myslím,že si policista nevšiml,že mám spolujezdce.
"To musíš ječet?!Já tě slyším,nejsem hluchá!Teď už s tím stejně nic neudělám!"zvýším hlas a na chvilku se otočim a spatřím Honzův provinilý pohled.
"Promiň,jen mě to naštvalo."pohladil mě po ruce a pak propletl naše prsty.Vytrhla jsem se mu a dala ruku na volant.
xxxxx
Nový krátký díl na světě,co na něj říkáte??😊😊
ČTEŠ
Tara a youtuber
FanfictionUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...