Tara a youtuber#13-Přenádherné místo

1.3K 79 7
                                    

Zamkla jsem dveře a ďábelsky se usmála.

"Taro..děsíš mě.."

Jo hochu..jen kdyby jsi věděl co se chystám udělat..

"Ale prosím tě..Já?!"řekla jsem se smíchem v hlase.Začala jsem se k němu přibližovat se stále stejným ďábelským výrazem,čímž sem ho donutila,aby on couval směrem ke sprše.-Co vy asi nevíte je,že mám sprchový kout,kde je ale kohoutek na spouštění vody venku..(Nevím proč..Mamka si asi myslela že to bude super nápad nebo co...)-Už jen pár metrů..

Když už byl u ní,tak jsem se mu stále dívala do očí,a aby on to neviděl tak nahmatala větší kus tlustšího provázku,který jsem při příchodu do koupelny zahlédla(ani nevím proč tam byl)tak aby to on neviděl a stále se přibližovala.Plus pro mě bylo to,že dveře od sprchy byly otevřené.

Fajn..3,2,1..Teď!Postrčila jsem Honzu do sprchy,rychle zavřela dveře a ještě rychleji obmotala kolem 'kliky' ten provázak tak,aby to nešlo otevřít.

"Taro ne..Prosím,nedělej to!!"zakňučel a já se jen začala smát a pustila sprchu a dala co nejvíce ledovou vodu.

"Smůla zlato.."řekla jsem a začala se ještě víc smát.

"Taro!!!Okamžitě mě pust ven!"

"Nebo co?!"

"Nebo,nebo,nebo...se s tebou nebudu bavit"zasmál se,ale mě moc do smíchu nebylo..

Vypnula jsem vodu a sundala provázek.Mlčky jsem šla odemknout dveře.

"Zlato?"nevnímala jsem ho a odemkla.Otevírala jsem dveře,ale on je zpátky zavřel.

"Zlato,nemyslel jsem to vážně."řekl a podíval se mi do očí.Já se jen podívala na podlahu a odmítala s ním navázat jakýkoli kontakt.

"Nedokázal bych to..Miluju tě.Nikdy bych ti to neudělal..Věř mi..Prosím"Stále jsem koukala na podlahu a nedokázala se na něj podívat.

"Lásko notak.."zvedl mi hlavu tak,abych se mu dívala do očí.

"Miluji tě"zašeptal.

"Miluji tě a nikdy nepřestanu."pokračoval.

"Miluji tě a nikdy se tě nevzdám."

"Miluji tě a nikdy tě nenechám odejít"

"Miluji tě a vždy o tebe budu bojovat."

"Miluji tě.."dodal na konec.

Koukala jsem se mu do očí.Do těch jeho nádherných očí.

"Miluji tě"řekla jsem a spojila naše rty.

"Myslel si to všechno vážně?"zeptala jsem se když jsme se od sebe odtáhli.

"Samozřejmě že myslel..."políbila jsem ho a společně jsme vyšli ven.

"Ježiši co jste dělali?"řekla Laura,která se dívala na zmoklého Honzu a s holkama se začali smát.

"Zavřela jsem ho do sprchy a pustila studenou vodu."řekla jsem se smíchem a řekla Honzovi ať se jde převlíknout.

Postupně jsme všichni usnuli.

....

Píp,píp,píp..Píp,píp,píp,..Píp,píp.Vypnula jsem budík a otráveně vstala z postele.Všichni ještě spali..Bylo 5:30 a já šla udělat snídani.6:05 a snídani jsem donesla do pokoje.

"Vstávat.."řekla jsem a položila snídani na stůl.Já se nasnídala už dole tak jsem se šla upravit do koupelny.

Vyšla jsem a oni dosnídali.

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat