Tara a youtuber#45-Omluva-část 2/2

775 55 12
                                    

-Pohled Tary-

Po zazvonění jsem šla co nejrychleji ke skřínce.Uklidila jsem si věci a připravila se na tělocvik.Šla jsem do šatny a převlékla se.Můj žaludek mi dává najevo,že bych se už konečně mohla najíst.Tuhle hodinu to ještě přežiju.Zazvonilo a tak jsem šla do tělocvičny.Byla jsem tu sama,protože se šli všichni teprve převléct.Bylo to tu super.Nikdo nekřičí,nešušká si..Klid.

"Ahoj kočko."rychle jsem se otočila a při zjištění,kdo mě tak nazval jsem se uklidnila.

"Čau kočičáku."řekla jsem a objala ho.Šla jsem si sednout na lavičku a on se mnou.

"Hele Jacku?"zeptala jsem se,když stále nikdo nepřicházel.Otočil se na mě a já spatřila ty jeho nádherné hnědé oči.

"Ano?"usmál se a otočil se na přicházející lidi.Otočil se zpět na mě a usmál se.

"Kdo dal Honzovi cigaretu?"nadzvedla jsem obočí.Ihned odvrátil pohled a mě to bylo hned jasný.On kouří?!No ty vole..Samí překvapení dneska.Co se to děje?Už si neříkáme všechno?

"Jasně.."falešně jsem se usmála a zvedla se z lavičky.Přešla jsem k holkám a objala je.Při sáhnutí něčí ruky na mém rameni jsem se otočila.

"Taro,já ale nechtěl -"učitel ho vyrušil při jeho určitě veeelmi zajímavém 'proslovu' o tom,že určitě nechtěl kouřit,nebo Honzovi dát cigaretu.Seřadili jsme se a následně začali běhat kolečka na zahřátí.Je to naše poslední hodina.Naštěstí.Doběhla jsem poslední kolo a zastavila se.Zamotala se mi hlava a já spadla na zem.

"Taro!"zakřičely holky a přiběhli ke mě.Pomalu jsem se zvedla a se svolením učitele odešla do šatny.

-Pohled Honzy-

Přišel jsem na tělocvik o něco dýl,protože jsem řešil ty záchody..Zasraný kamery.Protočil jsem nad tím očima a převlíkl se.Vešel jsem do tělocvičny a viděl,že jde Tara s Laurou do šatny a že Tara jde sotva po svých.Přiběhl jsem ze Jackem.

"Hej kámo,co jí je?!"řekl jsem rychle a podíval se na zavírající dveře.Měl jsem strach.Velký strach.

"Zamotala se jí hlava."řekl a podíval se na mě.Šel jsem za učitelem,který mě nejdřív odmítal pustit,ale nakonec pustil za Tarou.Zaklepal jsem a pomalu vešel do dívčích šaten.

"Ehmm..Jsi v pořádku?"zeptal jsem se,když se na mě Tara podívala.

"Jo jsem.Se divím,že sis kvůli tomu nezapálil!"řekla ironickým hlasem a Laura se smutně usmála a odešla.

"Bál jsem se o tebe.."řekl jsem a posadil se vedle ní.Poposedla si a otočila se na mě.

"Jo,to já o sebe taky."řekla to tak chladně,až mě zamrazilo na zádech.

"Musíš být taková?"vyšvihl jsem rukama a postavil se.

"Ano musím!A víš proč?Protože můj milovaný přítel kouřil!A proč?!Protože jsem objímala Jakuba!Můžeš mi kurva říct,co je na tom tak špatnýho?"postavila se a křičela.Opět křičela.Nesnáším,když je kvůli mě naštvaná.

"On ti ubližuje!"

"To ty si mi teda ublížil víc tím,že si kouřil!On už mi ubližovat nebude!"řekla a já se na ní podíval pobaveným výrazem.Protočila oči a vzala si ze skřínky tašku.Hodila jí na lavičku a začala si svlékat.No kurva..Má opravdu dokonale sexy postavu!Otočila se ke mě a usmála se.

"Užij si to,tohle jen tak nedostaneš."řekla a falešně se usmála.Mrkla na mě a otočila se zády.Co má zase v plánu?!Vzala si legíny a předehla se.No do prdele..Ať tohle nedělá.Teď sem moc dobře cítil svého kamaráda.Přešel sem k ní a narovnal jí.

"Taro."procedil sem skrz zuby.

"Děje se něco?"zaculila se.Proč mi tohle dělá.Přejela si rukama od nohou až ke krku.

"Omluvám se.Taro,prosím..Omlouvám se a už to nikdy,přísahám nikdy neudělám,jen prosím přestaň!"řekl jsem a lehce zasténal,když zmáčkla mého kamaráda.

"Omluva přijata."zašeptala a dala mi pusu.Odtáhla se a chtěla si nandat tričko.Vzal jsem jí ho.

"Tohle potřebovat nebudeš"řekl jsem a hodil tričko na lavičku.Dravě jsem se jí přisál na rty.Nikdy jsem nečekal,že to budem dělat ve školních šatnách.Ale co už..

xxxxx

Tramtadadá :D Jak se vám líbil díl?Hej lidi..Taky máte učitelku,kterou za nic nemůžete vystát?Já takovou mám.Dneska sem jí nasrala i když to na ní nešlo poznat.Sice mě potom vyzkoušela a mám za 5 :D Ale co.. Chcípali jsme o přestávce smíchy :D Napište do komentářů vaše zkušenosti s učiteli :D

22 dílů :))

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat