Skončilo to tak, že jsme tam všichni usnuli.
Když jsem se probudila, nehorázně mě bolela hlava. Vstala jsem z postele, do které nevim, jak jsem se dostala. Měla jsem na sobě delší tričko a spodní prádlo. Porozhlédla jsem se po pokoji a zjistila, že to je pokoj Kuby.
Zdi jsou šedivé, postel se skříní a stolem jsou bílé, závěsy s povlečením také šedivé. Má to tu hezky udělané.
Přešla jsem ke stolu a prohlížela si fotky pod sklem. Byl na nich Kuba když byl malý. S mamkou i tátou. Pak tu byla ještě jeho mladší sestra. Pak tu měl fotky s jeho kamarády ze školky, základky i ze střední. Pak tu měl fotku se mnou.. počkat! Se mnou? Jako jo, vím, že se to fotilo, ale už je to dlouho. Je to fotka, když já jsem byla v páté a on v šesté třídě. Chybí mi ty časy, kdy jsme se bavili jako bratr se sestrou.. Je to smutný. Dřív jsme se bavili celé dny, chodili spolu ven, užívali si čas spolu. Pak šel na střední a vše se změnilo. Přestal se se mnou bavit. Ignoroval mě. Když jsme se potkali na ulici, radši se koukal jiným směrem, aby se na mě nemusel kouknout. Probrečela jsem kvůli tomu každou noc. Je mi to fakt hrozně líto.
Na sklo dopadlo několik slabých kapek. Přejela jsem po naší fotce prstem. Utřela jsem si slzy. Musela jsem se usmát nad vzpomínkou, jak naše rodiny byli spolu na Kanárech. Byly to jedny z nejhezčích týdnů v mém životě.
Vytáhla jsem naší fotku a prohlédla si jí z blízka. Otočila jsem jí a smutně se usmála. Ani si nevzpomínám, že jsem něco takového psala.
'Nerozluční přátelé❤ #TarKub forever!'
" Taky mi to chybí" leknutím jsem se otočila a uviděla smutného Kubu. Jde vidět, že to co se stalo, ho opravdu mrzí.
Utřel mi slzu a objal mě. Objetí jsem mu opětovala a zabořila si hlavu do jeho ramene.
" Proč?" zeptala jsem se a povolila stisk objetí. Pustili jsme se a on se mi podíval do očí.
" Chtěl jsem zapadnout do jejich party. Do party prváku. Hlavním pravidlem bylo, zbavit se starých přátel. Pak jsem se stal 'hlavním velitelem' té party. Ale už jsem neměl odvahu s tebou promluvit. Bál jsem se, že už by si neměla zájem. Pak když jsi šla k nám na školu a přestoupila do druháku, si se začala bavit s Honzou a následně s ním chodit. Hrozně mě to sralo. Vlastně sere do teď.. Jsem strašně žárlivej.." čekala jsem hodně věcí, ale tohle opravdu ne.
" Jo, to já vím." usmála jsem se. Snad se to mezi náma srovná a vše bude jako za starých časů.
Xxxxxxx
Ahoj všichni🤗
Taky nesnášíte, když po vás rodiče furt něco chtěj?😂 Umřu jednou z toho.. 😞😂
Bye Sweathearts❤
ČTEŠ
Tara a youtuber
Fiksi PenggemarUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...