Celý den uběhl hrozně rychlo.Momentálně je 22:16 a já si doklidila pokoj a protřídila šatník.Zabralo mi to celý den..Je to hrozný..Jsem dost unavená,tak se jdu jen umýt a spát..
...
Je neděle a já nemám co dělat.V 8 mají přijít holky a Jack.Nenapadá mě jít jinam než k jezírku.Oblíkla jsem si džíny a tílko.Dala jsem si přes to koženou bundu a šla si pro boty.Zamkla jsem barák a vyšla.Cesta mi trvala 30 minut.Venku bylo nádherně.V jezírku se odrážely paprsky slunce.Voda byla čistá a průhledná.Jako vždy.Člověk se tu odreaguje.Je to úžasné místo..
Rozhodla jsem se,že se vykoupu.Plavky tu mám,takže jsem v klidu.Nechala jsem si je tu asi před 2 týdny,když jsem tu byla naposled.Převlíkla jsem se a vzala si ručník.Vlezla jsem do teplé vody jezírka.Bylo to úžasné.Nikde jinde jsem se odreagovat nedokázala.Všechny mé myšlenky opustily můj mozek.Všechny problémy jakoby zmizely.Zavřela jsem oči a relaxovala.
"Ahoj Taro"ozvalo se z břehu a já s sebou trhla.Myslela jsem,že jsem tu sama!
"Uh,ahoj.."řekla jsem a vylezla ven z jezírka.
"Omlouvám se..myslel jsem,že tu nikdo není.."řekl a podal mi ručník.
"V pohodě..Hele,když už jsi tu,nechceš jít taky do vody?"zeptala jsem se a hodila ručník na lavičku.Nejdřív se na mě koukal s výrazem 'To myslíš vážně?',ale pak si šel pro ručník a plavky.Já jsem mezitím šla zpátky do vody.Stále byla úžasná..Po chvilce přišel a hodil si ručník na druhou laviču.Vlezl do vody a ponořil se.Hele..musím uznat že postavu má ksakru dobrou.Koukla jsem se kam plave a všimla jsem si malého skokánku kousek od nás.Vylezl na horu a skočil.Smála jsem se jako malé dítě.Asi po 2 minutách co skočil se stále nevynořoval. At jsem koukala,kam jsem koukala,jsem ho neviděla..
"Jacku?!"křikla jsem poprvé.Nic.
"Jacku!!"křikla jsem po druhé a stále nic.
"Jacku!!"stále nic..vyšilovala jsem!Plavala jsem ke břehu co nejrychleji,přece jen byl celkem daleko.Někdo mě chytl za nohu.Vykřikla jsem a otočila se..Jack!To je kretén!
"Ty seš idiot!"řekla jsem a plavala ke břehu.Vyběhla jsem z vody a vzala si ručník.Běžela jsem do chatky,kde jsem se následně zamkla.Po chviličce jsem slyšela otevření hlavních dveří.
"Taro kde si?!"řekl a otevíral snad každé dveře.Poté se pokusil otevřít od koupelny a když je neotevřel,tak mu asi došlo,že tu jsem (logicky).
"Taro,neblbni!Nemyslel jsem to tak!"řekl a neustále bouchal na dveře.
"Di do prdele Jacku!Víš jak jsem se bála?!Hrozně Jacku!Seš fakt debil!"křičela jsem ubrečeným hlasem.Mám ho hrozně jako kamaráda ráda..Je pro mě něco,jako můj brácha,kterého jsem nikdy neměla..
"Taro prosím..Omlouvám se!Opravdu jsem to tak nemyslel!!"slyšela jsem jak sjel po zádech po dveřích.Brečel?Ne..to se mi jen zdá.Jacka jsem nikdy brečet neviděla..Šla jsem pomalu ke dveřím a následně je odemkla.Slyšela jsem jak se Jack postavil.Otevřela jsem dveře a všimla si něčeho,co jsem na něm ještě nikdy neviděla.On Opravdu brečel..
"Jacku.."řekla jsem potichu a objala ho.Zpevnil stisk.Po chvíli jsme se od sebe odtáhli.
"Dobrý?"zeptal se mě opatrně.
"Ano,ale už mi to nikdy nedělej..Opravdu jsem se bála.Koukla jsem se na hodiny.Do prdele!Za 10 minut jsou u mě holky!
"Jacku!Za chvilku máte být u mě!Pohni!"řekla jsem a bleskově se šla převlíknout.Hned co jsem se převlíkla,jsme s Jackem vyběhli k nám.U brány jsme se rozdělili a on si šel připravit věci na spaní.Vběhla jsem do domu a vyběhla do svého pokoje.Oblíkla jsem si tepláky a vyměnila tílko.Oblečení jsem hodila k pračce a šla si vysušit vlasy.Dosušila jsem si vlasy a slyšela jsem zvonek.Přesně..Seběhla jsem schody a otevřela..
ČTEŠ
Tara a youtuber
ФанфикUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...