Tara a youtuber#6-Narozky 2.část

1.7K 96 13
                                    

Hned jak jsem si vzala klíčky z krabičky doběhla jsem k mému novému autu.Zevnitř to vypadalo nádherně.Fajn.Pojedeme.Řidičák už mám takže v klidu.

Přijela jsem ke škole a hledala místo na parkování blízko školy.Když už jsem jedno našla a zaparkovala tak jsem si všimla,že na mě čili na to auto koukají.Nikdo neviděl díky černým sklům dovnitř.'Fajn Taro,támle jsou holky s Honzou tak nádech,výdech a vyjdi'.Vzala jsem si kabelku a vyndala klíče ze zapalování.Pomalu jsem otevírala dveře čímž jsem si získala více pozornosti.Konečně jsem vystoupila a Všichni jen vykulili oči.Zamkla jsem auto a skoro všichci se ke mě nahrnuli a padali otázky typu: 'Woow bobma auto!Kde jsi ho vzala?!Kolik stálo???'Pane bože..Už jsem měla vztek tak jsem jen zařvala "Ježiši dostala jsem ho k narozkám můžete mě nechat projít za kamarády?!!".V tu chvíli tam bylo hrobové ticho a udělala se cestička k Lauře,Lucce,Adél a Honzovi.Cestičkou mi blahopřáli k narozkám.

"Ahoj lidi"řekla jsem s upřímným úsměvem.

"Ahoj Taro všechno nejlepší!!!"zařvali všichni najednou že se pozemek zase trochu utišil.Když o sebe ustoupili a tam byl obrovský plyšový medvěd s pugetem růží a růžovou obálkou.

"Ježiši děláte si legraci?!?!"Vůbec mě nezajímalo že jsem u školy a rozeběhla jsem se k tomu mědvědovi a obejmula.Ještě dřív vzal Honza puget s obálkou do ruky."Pane božeee!!To je bomba!!Jak jste vůbec věděli že mám dneska narozky?!"

"Zjistili jsme si to"řekla Adél a začali se tam smát.

"No tak teď mi je hodně trapně,když vy víte že miluju velký medvědy a kdy mám narozky a já o vás vím úplný prd.."zčervenala jsem až na zadku.

"Takže já jsem Adéla Dařková,narozeniny mám 17.3. a miluji modré růže a Justina Biebera (samozdřejmě ne  do slova)."

"Laura Marhulová,14.3.,růžové růže a miluju věci od Applu i když mám jen mobil a to 4s a Biebera!!"to poslední slovo zařvala a rozesmála se tam a my s ní.

"Lucie Jackelová,16.3,modré a růžové růže, Justina Biebera a boty na podpatku."

"Jan Macák,28.2. a miluju věci od Applu i když mám jen Iphone 5 :D "rozesmáli jsme se.

Zazvonilo na přípravu a tak jsem si toho medvěda schovala v ředitelně a růže si dala do auta.

Vešli jsme do školy a mířili to postupně ke všem skřínkám.U mojí jsme se zastavili a když jsme sem si vzala učení šli jsme do třídy.Ve třídě všichni zamířili  mému stolu a já se na ně jen podívala a zvedla jedno obočí.

Podali mi obálku"ještě si jí neotevřela!!".

Pomalu ale jistě jsem jí otevřela a tam byl dopis s fotkou a bubbleloggy kartou.Když jsem začala číst dopis bylo tam 'Všechno nejlepší k tvým 16ctým narozeninám.Tady máš naší jednou společnou fotku a nabitou kartu na 5000.- MILUJEME TĚ!!! Tvoji BBFáci!!! '

"Ježiši hrozně moc děkuju!! Jste ti nejlepší BBFáci na světě!"všichni jsme se obejmuli a  zazvonilo na hodinu.

Přišla mi zpráva na snapu a messengeru.Nejdřív jsem šla na messenger a napsal mi Honza.

H:Sluší ti to !! :)*

Já:Děkujuu!! :)* 

H:Neděkuj za krásu se neděkuje! :D :)*

Pak už jsem šla na snap a jako vždy dala telefon mezi  mě a Honzu.Poslal mi to jednes spolužák jménem Jakub Streich.Otevřela jsem to a tam byl vyfocen můj zadek a k tomu napsáno 'Más libovou prdel zlato!! :* ' Podívala jsem se na Honzu a ten rudnul vzteky.

"Honzo uklidni se..!" zašeptala jsem a usmála se.

"Ale já-"

"Žádne ale.Klid.Nádech a výdech. "skočila jsem mu do řeči.

"Dobře..".

Když už konečně začala přestávka tak k nám přišli holky a ptaly se proč rudnul vzteky,tak sem jim to vyvětlila..

"Debil to je.."řekla Adél.

Po chvilce jsme si všimly že s náma není Honza..

"Holky kde je Honza?"řekla jsem.Hned jsme se otočily směrem ke Kuby lavici kdy už se Honza na napřahoval,že mu dá pěstí.

"Honzo NE!"zařvala jsem a ve třídě nastalo hrobové ticho..

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat