Tara a youtuber#15-Ona mě podvádí?

1.1K 77 5
                                    


"Nejdu"zasmála jsem se a zavřela oči,najednou mě někdo vzal do náruče a šel k bazénu.Než jsem stihla cokoliv říct,tak jsem byla ve vodě..

"Tak si normální?!"křikla jsem.

"Já jo.Snad se nám paní neurazila"holky se nemohli přestat smát

-Pohled Tary-

"Jacku ty si fakt debil!"řekla jsem a vysoukala se z bazénu.Jsem na něj hrozně naštvaná!Došla jsem k lehátku a vzala si ručník,abych se usušila.Lehla jsem si na lehátko a koukla na Jacka který na mě koukal se zdviženým obočím.Pak už jsem jen zavřela oči.To sem ale dělat neměla,protože mě opět vzal do náruče a mířil si to k bazénu.

"Jacku pusť mě!"řekla jsem,ale on to ignoroval.Natáhl ruce i se mnou nad vodu.

"Co že to jsem?Zopakuj to prosím."řekl klidným hlasem.Už sem toho měla dost,a tak jsem znovu zařvala,že je debil a on mě hodil do vody.Zase.Božeeee.Já ho snad zabiju.

"Jacku!"Holky se tam smíchy popadaly za břicho.Co jim na tom příjde vtipný?Fájn.Tak když už jsem tu tak půjdu na lehátko.Nasoukala jsem se na něj a ležela.Jack na mě jen koukal a nic neříkal.

"Tak když už si tu,tak sem pojď taky ne?"řekla jsem a vnímala kecání holek.Koukala jsem se na něj a on jen pokrčil rameny a začal si sundavat tričko.Awww,pane bože!!On je tak nádhernej!Ne!Ne,ne,ne,ne,ne!!!!Co to plácáš,Taro?!!!!Máš kluka a miluješ ho!!!Nebo snad ne?!Jo!!Určitě jo!Z mého myšlení mě vytrhl výkřik holek,když Jack skočil do bazénu vedle nich.

Asi po půl hodině jsem vylezla z bazénu a řekla jim,že jdu udělat pití.Zalezla jsem dovnitř a začala připravovat.V tom mě ale někdo chytil pevně za boky a já se lekla.

"Jacku co blbneš!"uchechtla jsem se a otočila se zpátky k pití.Znovu mě chytil za boky,ale tentokrát mi začal dávat pusy na krk.

"Jacku..Já jsem šťastně zadaná"na slovo šťastně,jsem si dala záležet a zdůraznila ho.

"Jo,já vím,ale zdá se mi,že tě Honza nemiluje a jen tě zneužívá."No to snad ne.To nemyslí vážně..Jak něco takového mohl vůbec říct!!

"Asi by jsi měl jít"řekla jsem a Jack odešel.Vyšla jsem ven a dala holkám pití.

"Kam šel?"zeptali se holky.

"Už musel jít.."řekla jsem a šla se posadit na lehátko.Lucka s Adél šli do bazénu,ale Laura šla za mnou.

"Co se tam stalo?"zeptala se Laura se zdviženým obočím.

"Nic.."řekla jsem a podívala se na Lucku a Adél.

"Taro,nelži mi,poznám když lžeš."řekla a podívala se mi do očí..

-Pohled Honzy-

Šel jsem od doktora a řekl jsem si,že půjdu za Tarou.Když jsem byl ale u jejího baráku,viděl jsem,jak od ní odchází Jack.Co ten tam dělal?!Nemám ho rád..Už od té doby,co jsem ho poprvé viděl se mi nezdál..No nic..Vešel jsem na zahradu a zaslechl jsem rozhovor Laury a Tary.Zůstal jsem tedy za barákem a poslouchal.

"....přišel ke mě,chytl mě za boky a začal mě líbat na krku a .."Cože?!!!To si dělá prdel?!Nakoukl jsem k bazénu a viděl se Lauru usmívat a něco jí říkala.Nevím co,neměl jsem chuť to dál poslouchat.Odešel jsem.Byl jsem hrozně naštavnej!..Počkat to znamená..Ona mě podvádí?

Jou,Jou..Je tu další příběh :D Sice je kratší,ale sad to nevadí.Hrozně moc vám všem děkuju za podporu a všechno okolo!Miluju vás!:D

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat