Tara a youtuber#76- Pásky

496 46 9
                                    

Poté co mi Lucka plavky donesla, jsem se převlékla. Tyhle plavky toho ukazovaly víc, než by měli. Ale což. Může si za to sám. Já s tím problém nemám, alespoň se víc opálím.

Vzala jsem si knížku i s ručníkem a klíčem od pokoje a šla si pro mou pomstu.

Problém je, že tohle sama nezvládnu. On si na mě teď bude dávat obzvlášť pozor. Jak to mám sakra udělat?!

Vzala jsem si telefon a vytočila Jacka. Snad u sebe bude mít telefon..

" Ahoj, kam si šla?" Jo.. má ho u sebe. Díky bohu.

" Ahoj, to je teď nepodstatný. Budu od tebe a od Kuby potřebovat pomoct." Usmála jsem se, i když to nemohl vidět.

" Ehh, o co de?" Vydechl a vsadím se, že i protočil očima.

" Mohl by si přijít k nám do pokoje prosím?" Zeptala jsem se a stále hledala tu pitomou krabičku.

" Už jdu." Odfrknul si a zavěsil. Gak co mu je?

Asi po dvou minutách se otevřely dveře a vešel Jack.

" Tak co potřebuješ?" Usmál se a nadzvedl obočí. On má snad krámy, že střídá nálady jak ponožky?

" Pomoct s pomstou." Zaculila jsem se a on protočil očima.

" Fájn.. a co máme dělat mi?" Usmál se a já se vítězně usmála.

" Takže, uděláme to takhle.."

....

Vzala jsem si potřebné věci a zpátky na pláž. Usmála jsem se na Honzu, který mě pečlivě sledoval. Hodila jsem si tašku k lehátku, na které jsem si následně lehla.

Dala jsem si na sebe tašku a v ní otevřela krabičku, že které jsem vytáhla deset proužků. Nenápadně jsem si je dala pod sebe a jemně kývla hlavou na Jacka a Kubu. Ti přešli k Honzovi, dřepli si k němu a něco mu tam říkali. Poté ho rychle chytli za nohy a ruce mu připevnili k tělu.

Přešla jsem k nim s proužky za zády. Začala jsem se smát nad jeho nechápavým výrazem.

" Lásko, lásko, lásko.. nevyplácí se někomu ničit věci." Dala jsem ruce do předu a ukázala mu deset depilačních pásek.

" To neuděláš!" Zavrtěl hlavou a přejel si mě pohledem.

" No já nevím," posadila jsem se na kolena, nechala si jednu pásku v ruce a zbytek dala na zem. Začala jsem třít pásku mezi rukama a Honza s sebou začal cukat, aby ho kluci pustili . Bez úspěchu.

Rozdělila jsem pásku a jednu polovinu jsem mu dala na nohu. Druhou ne jsem mu dala na druhou nohu.

" Ale noták, nech toho." Zaškemral Honza a já se zasmála. Zakroutila jsem hlavou na nesouhlas. " Fájn, tak tohle si odskáčeš!" Začal s sebou znovu házet že strany na stranu. Já mu dávala už asi 17 pásku na nohu.

Když už jsem dala poslední rozdvojenou pásku a byla jsem dostatečně daleko od Honzy, řekla jsem klukům, ať ho pustí.

" Taro Solková! Okamžitě sem pojď!" Zařval Honza a já se zasmála a začala utíkat směrem k pokoji. Klíč mám daný v horním dílů plavek, takže když jsem vyběhla schody, rychle jsem si odemkla a jen tak tak zalezla do pokoje. Lehla jsem si na postel a už jen čekala, než proběhne on. Ani ne do deseti sekund se otevřely dveře a v nich stál Honza s oblepenýma nohama. Začala jsem se mu tam smát a on přešel ke mě.

" Deláš si ze mě prdel?" Šel blíž a blíž ke mě. Přestala jsem se smát, když si lehl nade mě.

" Ale.. snad se nezlobíš?" Přejela jsem mu prstama po tváři a políbila ho na krku.

" Tohle, si odskáčeš." Usmál se naklonil se k mému uchu. " A to pořádně." Zašeptal a políbil mě na spánek.

" Hele, měli by jsme to sundat. Čím dál to tam máš, tím víc to bolí." Řekla jsem a Honza si lehl na postel. S jeho křikem do polštáře sem mu sundavala jednu pásku po druhé.




Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat