Tara a youtuber#54-Hádka

705 49 35
                                    

Dojeli jsme domů a já ihned vběhla do domu.

"Charlie?!"zvýšenýn hlasem jsem zavolala na mou chlupatou kuličku.Docupital ke mě a já si ho vzala do náruče.Podrbala jsem ho za uoškama a Charlie spokojeně vrtěl ocáskem.

Uslyšela jsem cvaknutí dveří a tak jsem se otočila.Dnes už po druhé,jsem Honzu probodla pohledem.Protočil očima a zul si boty.Hodil si bundu na skříňku pod věšákem a odchází směrem nahoru.

"Zabilo by tě tu bundu dát alespoň jednou na ten debilní věšák?!To si myslíš,že je tam pro srandu nebo že jsem uklízečka?!Nebaví mě to po tobě neustále uklízet!"Ano.Jsem nepříjemná.Ale už mě to štve.Neustále mě poučuje,na něco upozorňuje,k kontroluje a všechno.Myslí si,že jsem hrozně nesamostatná.Jo,chápu,je to můj přítel,ale to neznamená,že nic neumím a tak.

"Ježíši,tak se z toho hned nezblázni"zvedl bundu a pověsil jí.

"Je to pořád dokola!"vzala jsem si klíčky od auta.Vyšla jsem ven a nezapoměla třísknout dveřmi.

"Kam jdeš?!"zeptal se zvýšeným hlasem Honza.Otočila jsem se.

"Uklidnit se!Nemusím snad být stále vystresovaná ne?!"rozhodila jsem rukama a otočila se zpátky.Otevřela jsem dveře a nastoupila do auta.

......

Vrátila jsem se po 2 hodinách domů.Mám 21 zmeškaných hovorů,13 hlasovek a 16 zpráv od Honzy.Nechtěla jsem se hádat,protože vím,jaká jsem.Ihned bych po něm začala řvát.

Odemkla jsem dveře a vstoupila dovnitř.Zavřela jsem a hodila kabelku na skříňku.Zula jsem si boty a šla do kuchyně.Dala jsem si vařit vodu na čaj a pohladila si břicho.Pro mimčo není dobrý stres,ani naše stálé hádky.

Zalila jsem si čaj a vešla na balkon.Sedla jsem si do proutěného křesla a protože začínalo být celkem chladno,se přikryla dekou.

Koukala jsem na zahradní altánek.Celkem dlouho jsem přemýšlela o našem vztahu.Mylím,že by jsme si měli dát pauzu.

xxxxx

Další díl na světě 😊

Dneska mi mamka řekla,že jestli propadnu,tak mi vezme notebook a telefon a budu mít s psaním útrum..Lidi já budu brečet..😭

Takže mi držte palce ať to zvládnu vytáhnout ❤

Bye Sweathearts.❤❤

Tara a youtuberKde žijí příběhy. Začni objevovat