"Tím chceš jako říct,že si těhotná?!"řekla a já na sucho polka..
....
Pane bože..Jestli fakt jseš,tak mě vysvoboď,prosím!Kája na nás koukala jako kdyby jsme spadli z Marsu.Nedokázala jsem ani pomyslet na to,co se práv odehrává v její hlavě.Napila se ze svého kafe a než stačila cokoliv říct,tak Honza řekl něo,co jí zaskočilo ještě víc.
"Mami?Ještě bys měla vědět,že si to chcem nechat."řekla a Kája vyplivla kafe,které měla v puse zpátky.Opět přišel výraz 'To si děláte prdel?!" a Honza si usrkl svého kafe.
"No vlastně se to neví na 100% jestli jsem opravdu těhotná..Půjdem zítra na gynekologii.."řekla jsem a usrkla ze svého čaje,který pomalu chladl.Koukla jsem se na Káju a ta si jako obvykle,když nad něčím přemýšlí,hrála se svými dlouhými vlasy.Koukala do kafe následně se z něj i napila.Koukla se na Honzu a poté na mě.
"Tvoje máma to ví?"zeptala se a koukala mi do očí.V očích jí putovalo zklamání,strach a obavy.
"Ano..ví to,a řekla mi,že ať se rozhodu jakkoliv,vždy mě bude podporovat.Kájo,chápu..Je mi teprve 16,celý život mám před sebou..Ano..Ale určitě ti bylo jasný,že spolu sex mít budeme..My jsme taky neplánovali dítě..Ale co se stalo,se stalo..Neříkám,že já jsem z toho nějak nadšená nebo tak,ale je mi líto..já se toho vzdát nechci."řekla jsem svůj proslov a čekala na reakci Káji.Ty si nahlas povzdychla.
"Ale zlato..Já tě taky vždy budu podporovat,za jakékoliv situace..Jen mě to zaskočilo.Je ti teprve 16..Opravdu si to chceš nechat?Budeš muset zrušit střední a -"
"Ano,Kájo,opravdu si ho chci nechat.."řekla jsem a dopila zbytek svého kafe.Chytla jsem se s Honzou za ruku a podívala se mu do očí.
"Ale i tak se toho hrozně bojí.Co když nebudeme dobrý rodiče,co když to nezvládneme.."řekla jsem a sklopila pohled.
"Lásko,my budeme ti nejlepší rodiče!"řekla a zvedl mi hlavu tak,abych se mu dívala do očí.Fajn..bála jsem se.Hrozně.Budu dobrá matka?..Tohle mě jednou přivede do hrobu.Chytla jsem se za břicho a jemně ho pohladila.Je až neuvěřitelný,že v mém břichu za pár měsíců se bude vyvíjet moje dítě.Dítě jsem plánovala už od mala..Ale ne takhle brzo.Tak ve 25-30?Asi tak.Je to velký krok dopředu.Musím se mírnit..Žádný alkohol,nezdravá strava nic..Možná si říkáte,že nezdravá strava není hrozná,ale já chci jíst zdravě,pokavaď ve mě bude něco růst..
-Další den na gynekologii-
"Slečno Solková?"vytrhl mě z přemýšlení hlas gynekologa.
"A-ano?"jsem víc než nervozní..Bojím se toho co mi řekne..
"Nevím jestli to pro vás bude zklamání nebo gratulace..tak i tak vám potvrzuji,že jste těhotná."Spadl mi kámen ze srdce a já si jen s úsměvem oddychla.
-O týden později-
Sedím v autě a jedu do školy.Vedle mě sedí Jack a pobrukuje si do rytmu písně.Dneska je dost rušý provoz.Kouknu se na Jacka,který se na mě usmál.Ježiši..Pošklebek na jeho tváři mě donutil se smát na celé auto.Koukla jsem se zpátky na cestu.
"Pane bože Taro!!"zařval Jack,který ukazoval na auto jedoucí proti nám.A to je poslední co si pamatuju.Auto,které do nás narazilo rychlostí nejméně 130 km/h ,když předjíždělo nákladní auto před ním.
xxxxx
Tadá!Další díl je na světě!Spousta z vás mě bude chtít zabít..ale což :D Vím,díl je krátký..ale opět nemám čas a nepřirozeně rychle se blíží příjímačky..Nechcete je udělat za mě? :D
ČTEŠ
Tara a youtuber
FanfictionUhh.. takže ahoj já jsem Tara Solková a jsem poslána do vyššího ročníku díky mým skvělým známkám ve škole. Zde potkám mé nejlepší kamarády se kterými strávím hodně volného času,narozeniny a různé párty...... Společně si užijeme střední školu a bude...